18 Haziran 2021 Cuma

18 Haziran Cuma

Bugün özet yayın yapabileceğim, başım sepet gibi, zira.

* Dün gece hafif açık kaldığı için damlatan çeşme misali burun akıntısı nedeniyle pek rahat uyuyamadım, sık sık uyandım. 
Bugün dışarıdaki havayla ilgilenmedim, akşamüstüne kadar güneş vardı sanırım.

**  Sabah bir duş aldım, ekmek, peynir, zeytin ve çaydan oluşan kahvaltımı yaptım. Biraz haberlere baktım, içim daraldı. Sonra dün başladığım "Ben de Özledim" dizisinin başına geçtim, 7. bölüme kadar geldim. Her bölümde mutlaka gülmekten karnımın ağrıdığı bir sahne oldu. 
Şulem,  en ciddi zamanlarda bile goygoya bağlayabiliyorlar, diyor ki bence çok haklı. Hayatımızın böylesine  absürd akışı içinde absürd komedi olmazsa, olmaz. Toptan huni takabiliriz.
Dizi 13 bölüm, her bölüm yaklaşık birer saat, izlemek isterseniz burada. 

*** Dizi seyretme maratonu  dışında bir de Yeşilçam dizisi oyuncuları ve yönetmeniyle yapılmış bir röportaj izledim. Tüm kadronun inanarak ve keyifle çalıştığı ortaya çıkan performanstan belliydi, röportajdan sonra iyice ikna oldum.  



Dip Not:
Tarihte bugün,
18 Haziran 2019, Burgazada,
Sait Faik evi/müzesi yakını,
Boru çiçekleri çıldırmış.

4 yorum:

  1. Bende Özledim dizisine bakacağım. Madem seni güldürmüş. Eee benimde gülmeye çok ihtiyacım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Özledim'in öncesi var, hatırlatayım: Leyla ile Mecnun!
      Ben de özledim, Leyla ile Mecnun yayından kaldırılınca oradaki kadronun oynadığı ve ekibin birbirinden ayrılamayışının hikayesi olarak başlayıp, yine dallanıp budaklanan bir dizi.
      Leyla ile Mecnun 103 bölüm yalnız, -ufak bir ayrıntı- :) Ben de Özledim 13 bölüm. :))

      Sil
  2. aynı yerdeyiz demek. ben de 7.bölümü bitirdim bugün :) ilerledikçe daha oturdu sanki. hepsi ayrı ayrı arkadaşım gibi oldu resmen. bitince boşluğa düşeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senkronizasyonda son nokta! :))
      Bugün biraz daha ilerledim, bitecek diye üzülüp son iki bölümü yarına bıraktım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!