16 Haziran 2021 Çarşamba

16 Haziran Çarşamba

Bu sabah 6:30'da pencere camına vuran yağmurun sesiyle uyandım. Sonra da bütün gün o ses devam etti.

* Günün önemli olaylarından birincisi, oğluma aşı sırası gelmesiydi. SGK'lılara da aşı hakkı verildiği haberi gelince, bu sabah için randevusunu almıştı. Hastane biraz kalabalıkmış, oğlum durumu "market kuyruğu bekler gibiydi" diye tanımladı. Aşı sırasında darısı kızımın ve yeğenlerimin başına  olsun.

**  Diğer önemli konumuz, bugün Sevgili Küçük Joe ile bir açıkhava buluşması planlamış olmamızdı.
Yetişebilirse, iş için  karşı kıyıya geçen Şule de dönüşte bize katılacaktı. Şule'nin gelmesi ihtimalini Joe'ya söylememiştim, sürpriz olacaktı. Fakat, hava hepimize sürpriz yaptı! 
Joe ile mesajlaştık ve ikimiz de birer saatlik yoldan yürüyerek gideceğimiz ve bu havada dışarda oturmak imkanı bulamayacağımız gerçeği karşısında "sonra tekrar konuşalım, buluşalım" kararı aldık.

*** Yağmurlu havaya en uyan eyleme geçtim sonra, kitap okumaya başladım. 
Dün Şulemin getirdiği Yekta Kopan öykülerini okuyarak, havanın şaşırttığı bünyedeki  hafif kırıklık ve nezlemsi hale fazlaca yüz vermemeye çalıştım. 
Doğrusu, dün havayı tanımlarken kullandığım Mayıs havası sözünü geri alıyorum bugün, ciddi ciddi Kasım havası geldi bugün. 

Dün Şuleciğimin yazısına eklediği Daniska grubunu ilk defa dinledim. Bu sabah epey bir süre başka şarkılarına gittim, çok hoş şarkılar dinledim.



Dip Not:
Bugünün havasının bir anısı olsun dedim. 
Böyleyken böyle...

6 yorum:

  1. oh aşılananlar kervanı büyüyor, ne güzel :) şifa olsun, antikoru bol olsun :)

    bugün ne yağdı ama yağmur, buluşmadığınız iyi olmuş. hem bensiz tadı çıkmayacaktı zaten :P

    Daniska'yı beğendiğine sevindim. Ben "mış gibi" ve "yaş hüzün şarkısı"nı da pek seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, mutlu oldum, gerçekten. :)

      Tabii ki sensiz tadı çıkmazdı. Ancak dışarı çıkmadığım ayrıca iyi oldu, çünkü hava soğuyunca acele tarafından nezle oldum, bir de.

      "Mış gibi"yi ben de çok sevdim, hatta onu mu eklesem diye tereddüt ettim. "Yaş Hüzün Şarkısı" da hoşuma gitti. :)

      Sil
    2. mış gibinin özellikle sonu çok hüzünlü :"Uzak şuramızdaymış / Derman yaramızdaymış / Ali aramızdaymış / Mış gibi kavuşalım"

      Sil
    3. Evet öyle. :(
      Bir de videonun çekildiği yerler, Moda iskelesi, Moda sahili, çoluk çocuk bir arada eğlenen insanlar filan, çok hoşuma gitti. Hüzünlü mutluluk gibi...

      Sil

Hoşgeldiniz!