10 Haziran 2021 Perşembe

10 Haziran Perşembe

Yaz mevsimi yavaş yavaş hazırlanın geliyorum der gibi. Bugün tam sevdiğim hava vardı, 26 derece, hafif esintili, az bulutlu...

* Günün en önemli olayı, aylar sonra saçımı kestirmek ve boyatmak için caddedeki kuaföre gitmek oldu. Boya neyse de, saçın formu ve kesimi önemli bence, iyi kesilmemiş saç ne yapsan olmuyor. 
Yine uzun aradan sonra ilk defa caddede bu kadar uzağa -aman canım Erenköy sadece- gitmiş oldum. Şaştım kaldım, ne çok mağaza değişmiş, kapanmış, yeni yerler açılmış.
İnsanlar kafe ve lokantalarda oturup keyfine bakma halindeydiler. Benim öyle bir cesaretim yok şimdilik. Sadece yeni açılan Penguen kitapçısına girip bir dolaşıp, yeni kitaplara bakıp çıktım.

** Akşamüstü eve döndüğümde, annem apartman bahçesinde oturuyordu. Ağaç altında, gölgede, ayağın toprağa basarak oturmak ne büyük zevk. Ben de biraz iliştim yamacına, biraz da bahçedeki yeni dünya ağacının olmuş meyvelerini dalından koparıp yedik. Ohh, daha ne olsun?

*** Günün ilginç olayı, kuaförümün ve kızım için lens solüsyonu almak için uğradığım optikçinin telefonlarını düşürüp kırmış olmalarıydı. Geçmiş olsun, tatsız bir şey haliyle. 
Ancak ilginç olan, her ikisi de birbirinden habersiz aynı sözleri söylemeleriydi: "ben bunu hep yapıyorum, bu kaçıncı kırılan telefon!"
Nasıl yani?



Dip Not:
Sarmaşık güllerinin mevsimindeyiz,
Mahallede, minibüs caddesine çıkan sokaklardan birinde, apartman bahçesinin kapısında bir güzel sarılıvermiş, 

10 yorum:

  1. Selam kuaför işini bende hallettim. Bir yıl sonra röfle yaptırdım. By sefer çok beğendim. Bugünde Gölbaşı'nda kahve içtim. Daha önce maske vekapanmaya zor alışmıştık. Şimdi açılma ve bir yerde yeme içmeye zor alışacağız. Güller harika. Çok severim. Köydeki ev için kırmızı sarmaşık gül almak istiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Parıldayan Çiçek,
      Güle güle sağlıklı günlerde kullan saçlarını. :)
      gerçekten de tüm dünyada kapanmalardan sonra açılmak insanlara zor geliyormuş, çok ilginç bu durum.:)

      Sil
  2. bence biz çok yakın oturuyoruz, mesela aynı mahallede. Gözlemlediğimiz çiçeklerden vardım bu sonuca. :))) belki her gün karşılaşıyoruz ve bilmiyoruz.
    bu arada ben de daha restoranların teraslarına cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu komşuluk konusunu, hiç değilse mailleşerek aramızda açıklığa kavuşturmanın zamanı geldi de geçiyor bence. :))

      Sil
    2. sevgili küçük joe, biz ekmekçimle mahalle komşusu olduğumuzu da böyle böyle anlamıştık :) hadi yazışın, ben de meraklandım :)

      Sil
    3. O kadar yakın değilmişiz Şulem, ama bir şeyler düşüniciiz. :))

      Sil
  3. ben de haftaya gideceğim kuaföre, çok heyecanlı :)
    güller bu ara çok şahane değil mi? coştular iyice.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güller baş döndürücü. :)

      Evet ya, eski sıradan angaryalar bile heyecanlı maceralı işler haline geldi. :)))

      Sil
  4. Yeni saçlarınızı güle güle kullanın.Gri saçlı kadınlar arasına girmeye karar verip, 9 aydan beri dayanan birisi olarak kuaför olayından boya konusunda uzağım.Acayip rahatladım her ay boya düşünmeden yaşamak çok rahatmış:)
    Caddeye gitmeyeli epey oldu yani arabayla geçerken değişiklikleri farkediyor insan tabi.
    İstanbul'un heryerinde güller coştu gerçekten , güzel bir ay, yakıştı İstanbul'a.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtapcığım. :)
      Ben de baştan o yöne meyletmiştim, sonra gri saça henüz alışamayacağımı anlayıp çark ettim, boyamaya devam ettim. :))
      Güller, ahh gül mevsiminin güzelliği...

      Sil

Hoşgeldiniz!