11 Haziran 2021 Cuma

11 Haziran Cuma

Bugün güzel bir ilkyaz günüydü. Cümle içinde  "ilkyaz" sözcüğünü kullanın, gibi oldu galiba. Olsun varsın, severim ilkyaz kavramını ve kendisini. Sonradan artacak olan sıcaklarla aram yok benim, böyle iyi.

* Dün gece "Yeşilçam"ın final bölümünü izlemek için oturmuştum, meğer önceki bölümünü de atlamışım. İkisini birden seyrettim, iyi oldu. 
Sezon finali nefisti, Çağatay'a hayran kaldım, artık olgun bir oyuncu oldu. Kaldı ki, başından beri tüm oyuncular, senaryo, yönetim her şeyiyle tadı damağımda kalan bir sezon oldu, gelecek sezonu iple çekiyorum. 

** Bugün iki arkadaşımla uzun telefon konuşmaları yaptım. Birbirimize olan bitenle ilgili haberler verdik,  küçük dedikodular yaptık, günlük hayattan konuştuk. Ruhum ferahladı sanki.

*** Sabah saat 10'dan akşamüstü 18:20'ye dek telefonumuz ve internetimiz kesikti. Meğer, bakım yapıyorlarmış! Neden bu kadar uzun süreyle her ikisini birden kestiler, anlaşılır gibi değil. Bilgi almak için telekom arızayı aradığım bir seferinde de arıza var, dediler. 
Sizi merkür retroya havale ediyorum sayın ilgililer. Bakım mı arıza mı? Karar verseydiniz hiç yoksa...



Dip Not:
Karaköy, 7 sene önce yine Haziran, 
Bir blog kızları buluşması, muhtemelen en çok kahkaha attıklarımızdan birisi,
İskelenin arkasındaki Afrodit'te oturuyoruz, şehir hatları vapurları iskeleye yanaşıyor, kalkıyor,
Arkada tarihi yarımada, gece koyulaştıkça Sultanahmet'in, Topkapı'nın ışıkları parlıyor,
İçeride sohbet, muhabbet, dostluk...

8 yorum:

  1. İstanbul'u ne kadar özlemişim, dedirtti:) Fotoğraf Sevgili Okul Arkadaşım! Hatta bir fikir uzun zamandır dolaşıp duruyor kafamda ve hatta o günmüş gibi bir kurgu yazı bile düşünüyorum. İpuçları: Sonuçta pandemiyi kolay geçirmemizin sebebi bloglarımız ve buradaki iletişim oldu. Hani hayat normalleşince bir gün kararlaştırılsa da İstanbul'da buluşsa isteyen blogcular ve bir mekânda mesela, bir tür kutlama gibi, bir kaç saat zaman geçirilse... Gibi:)

    Not: Sevgili Küçük Joe için yapacağımız kutlamalar bundan ayrı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,

      İstanbul'u ben de özledim, gerçekten! En son Kasım'da karşıya geçmiştim köprüden mesela, Kadıköy'e son gidişim Ekim'de. Şimdi böyle yazınca çok acayip geldi, garip ve gerçek. :(
      Yeniden toplu taşıma kullanabilir duruma gelmeden İstanbul'u gezmek pek mümkün olamayacak.

      İşte o vakit gelince, mutlaka bir ortak bloglar buluşma yapmalıyız ve kutlanabilecek ne biriktirdiysek, teker teker kutlamalıyız. :)
      Şimdiden planlamak en iyisi. :)

      Sil
  2. Aya İrini konserleri ahhhhhh hatıralar hatıralar… İlkyaz kelimesini şimdi kullanmayacağız da ne zaman kullanacağız?! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet C.ciğim, tam ilkyazdayız, bol bol cümle içinde kullanmalı. :))

      Ahh! Aya İrini'deki her konser ayrı bir anı penceresine açılıyor, yeri bambaşka. :)

      Sil
  3. ne güzel yazmışsın oysa benim aklım karaköy'deki blog kızları buluşmasında kaldı :) ne şahane geceydi, yine. iyi ki yazmışız şu blogları dedirtiyor bana her seferinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan maceralı başlamıştı, gitmeyi planladığımız mekan bizi rezervasyonumuz yok diye almamıştı. Sonra köprünün diğer tarafına geçmiştik, acaba burası olur mu filan derken, çok da güzel bir akşamın başlamıştı.
      Evet, iyi ki! :)

      Sil
  4. İlkyaz ne güzel bir kelime, Ali Kocatepe'nin kızının adı, daha önce hiç duymamıştım isim olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miymiş? Ben de isim olarak duymadım, güzelmiş. :)
      Kelime güzel bi kere. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!