7 Mayıs 2021 Cuma

7 Mayıs Cuma

Bugün güneşli ve sıcak bir gün. Şöyle gökyüzüne tül atılıvermiş havalı biraz bulut da eksik değil. Hava düne göre daha sıcak.

* Sabah erken uyandım, biraz kitap okudum, egzersiz yaptım, balkondan baktığımda köpeklerini gezdiren insanları görünce, kendimi gezdirme saatinin geldiğine karar verip sokağa çıktım. 
Gerçekten, işe gidenler ve köpeklerini gezdirenler dışında bir de bugün hangi ağaç yeşermiş, hangisi çiçek açmış sayımı yapan ben vardım.
Raporumu vereyim, at kestaneleri de  o güzelim şamdanlarını parlatmaya başlamışlar, sonracığıma yasemenler açmışlar mis kokuyorlar, pitosporumların çiçeklenmesinin eli kulağında ve kartopular nefisti. 

** Son iki akşamda, iki güzel film izledim. 
Burada anlatmaya niyetlenmiştim, baktım yazı uzayacak, Ekmekcikız'a yazdım. 

*** Bugünün eğlenceli işi, öğlene doğru evi süpürme işi bittikten sonra, balkondaki saksıların topraklarını tamamlamak, bazı çiçeklerin saksılarını değiştirmek, bunlar bitince, artık öğleden sonra gölgesinde olan balkonda oturup kitap okumaktı. 
Balkon sefasını özlemişim.



Dip Not:
İnternetten kitap söylerken, halen kitapçıya gitmiş de kitap alırmışım alışkanlığıyla az az kitap söylüyorum. Son gelenler bunlar işte.
Bu sabah öndeki kitabı okudum bitti. Hayır, çok hızlı okumadım, kitap kısa boylu ve az sayfalı.
Bir Alman fizikçi yazmış.1740 yılında St. Petersburg'da bir buz sarayının inşa edilmesini hikaye ediyor.
Kitap arkasındaki son cümle: "Havalar ısınınca buzlar erir."

4 yorum:

  1. rapor nefismiş :) biz de şefoyla yürüdük biraz. leylaklar açmıştı, pek sevindik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakları ben de gördüm. :)
      Ancak, bana rastlayanlar pek cılızdı, fotoğraf çekesim gelmedi.

      Sil
  2. Güzel günlerde oku güzel kitaplarını, iyi ki kitaplar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim,
      Gerçekten, her zaman "iyi ki kitaplar var". Şimdilerde özellikle iyi ki var. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!