6 Mayıs 2021 Perşembe

6 Mayıs Perşembe

Bugün Hıdırellez. 
Güzel dileklerle baharı, hayatın yeniden dönüşümünü karşılama günü.

* Dün gece yatarken pembe gülümün dibine iliştirdiğim dileklerimi sabah erkenden aldım, kesesine yerleştirdim. Artık ne zaman bir su kenarına gidebilirsek, kısmet, onları suyla buluştururum. 

** Sabah evin içinde gezinir ortalığı toplarken, Nuhun Gemisi'nin dün akşamki bahar temalı programının kaydını dinledim.  Bir ara yağmur sesi duydum sanki. Balkona çıktım baktım. Evet evet ince ince yağmur yağıyordu. İnsan bir günden başka ne ister ki daha başka?
Nuhun Gemisinde tam günün anlam ve ruhuna uygun şarkılar vardı. Dinlemek isterseniz burada. 

*** Geçen gün yazmıştım, siparişini verip beklediğim kitaplar var, demiştim. Bugün Hıdırellez hediyesi olarak geldi kitaplarım. Yarın fotoğraflarını eklerim, bugün için fotoğraf planım başka.



Dip Not:
Bu sabah Hıdırellez gülümün fotoğrafını arkadaşlarıma gönderip, günaydın dileklerimi ilettim.
Buradan da iyilik dileklerime aracı olsunlar istedim.

4 yorum:

  1. fakat pembesi de şahaneymiş yahu! nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve getirip saksıya yerleştirince, rengi daha bir göze çarpar oldu sanki. :)

      Sil
  2. Tüm dilekleriniz gerçek olsun. Pembe gül çok güzel. Bende de aynı rengi var. Hafif kokusunda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin dilekleri yerini bulsun.
      Bu pembe gül kokmuyor ne yazık ki. Kokulu pembe güle bayılırım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!