4 Mayıs 2021 Salı

4 Mayıs Salı

Sabahki kapalı hava, öğlene doğru açıldı,  güneşli bir gün daha... 
Bizim yaz köşesine yağmur  yağmadı, sadece sabahtan birkaç kez uzaklardan gelen sesler duydum ve onların gök gürültüsü olduğunu varsaydım.

* Bu sabah uyanıp yataktan kalkarken, bütün vücudum tutulmuş gibi hissettim, belim bacağım ağrıyor, zor yürüyorum filan...
N'oluyoruz yahu dedim ve dün aşı olduğum aklıma geldi. Kolum da biraz ağrır gibi olmuştu, dün. Demek bugün de vücut ağrısı oldu.
Biraz evin içinde dolandım, esnemeye bir kaç egzersiz yapmaya çalıştım, yavaş yavaş açıldım, egzersizimi tamamladım, kendime geldim. 
Öğlene doğru iki ayrı yöne doğru iki ayrı seferde, bankadan para çekme, yumurta alma, markete gitme eylemleri gerçekleştirdim. Yürüyünce kendimi daha da iyi hissettim.

** Tuhaf Dergisi vardı, aylık edebiyat dergisi gibi, ama sadece edebiyat değil başka sanat dallarından ve son zamanlarda genel kültürden vs. yazıların olduğu bir dergiydi. Ne yazık, artık yayınlanmıyormuş. Epeydir ben de takip etmiyordum, pandemiden sebep.
Kitaplıkta Aralık 2019 sayısı durup duruyordu, okumamışım. Kapağında Ali Atay, içerisinde Ali Atay'la röportaj var, okudum, hoşuma gitti. Ali Atay'ı Leyla ile Mecnun dizisinde tanımış ve çok sevmiştim. Sonra da oynadığı ve yönettiği filmleri, dizileri kaçırmaz oldum. 
Leyla ile Mecnun dizisindeki arkadaşlarıyla kurdukları Leyla the Band halen devam ediyor mu bilmiyorum, keşke arada çalsalar. Burada "Yokluğunda" var, dinleyin beğenecek misiniz?

*** Akşamüstü annemle karışık dolma yaptık, biber yaprak. Bir dolu "o öyle olmaz, karışma ben öyle yapıyorum, seninle bir daha aynı mutfağa girmem" muhabbeti eşliğinde. 
Anne kız çekişmeden olmuyor, en azından bizim evde.



Dip Not:
Caaanım sevgili erguvanım, 2010 senesinde 
Henüz, fırtınalar kolunu dalını kırmamışken...

2 yorum:

  1. ahahaah anne-kız çekişmeleri ilişkinin şanındandır :)

    ali atay'a hayranım ben de. gerçekten çok iyi. ben bu ara leyla ile mecnun'u seyrediyorum ya kendimi bazen liseli genç kızlar gibi hayran hayran bakarken yakalıyorum vallahi :) bir de cuma akşamları son yaz adlı dizide oynuyor. dizi biraz abuk, mantık hataları falan...ama ne kadar güzel oynuyor yahu! onun için izliyorum valla diziyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanındandır ve daha bir dolu şeyyy! :)))

      Ali Atay'ın tipine değil daha çok samimi oyunculuğuna hayranım, gerçekten gözümü alamadan izliyorum.
      Son Yaz'ı ben en başından beri izliyorum. Başrol oyuncularının tümünü seviyorum. Dizi olarak da fena bulmuyorum, mafya bağlantısına rağmen. ;) Özellikle kadınların dik başlı ve özgürlüğüne bağlı olmaları ve bunun erkekler tarafından da kabul edilmesi en çok beğendiğim taraflarından biri. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!