20 Mayıs 2021 Perşembe

20 Mayıs 2021

Bu sabah yine erkenciydim. Olsun varsın, alıştım saat 6 mesaisiyle güne başlamaya. Çocukların okul zamanlarında yıllar yılı daha bile erken kalkardım. İyi böyle, gün uzamış hissi veriyor, gece çabuk bitiyor.

* Bugün, kapanmadan sonraki ilk temizlik günümüz. S.'yı  maskeli şekilde karşıladım, hal hatır sordum, eşinin sağlık çalışanı olması nedeniyle aşı çıktığı haberine sevindim, sonra anneme çıkıp kahvaltı hazırladım. 
Kahvaltıdan biraz sonra annemle mahallede turladık, peynir zeytin aldık. annem biraz da apartman bahçesinde oturup nefeslendi.

** Dünkü müzik meydan okumasında paylaştığım albümü dinlemiş olduğumuz yolculuktan söz etmekten ötürü başlayan zincirleme hatırlama reaksiyonu sonucu eski defterleri karıştırıp, yolculuk notlarını buldum ve Ekmekcikız'a Bir Karadeniz Yolculuğu'nu yazdım. 
Korkarım bu hatırlama işlemi tepkime haline gelecek ve ... bilemiyorum artık ne olacaksa?
Sonrasında biraz nefes almak için yürüyüşe çıktım ve bu defa sınırlarımı genişleterek Suadiye sahiline kadar yürüyüp döndüm. 

*** Unutuyordum, dün akşam Agnes Varda'nın biyografik belgeseli "Agnes'in Plajları"nı izledim. Bu kadının hayata bakışı çok hoşuma gidiyor. Bir yandan eğlenceli, diğer yandan dokunaklı bir filmdi.
Bu arada, Jacques Demy ile olan büyük aşklarına hayran kaldım.



Dip Not:
Akşamüstü, sınırlarımı genişleterek sahile kadar indiğimin  ispatı olan fotoğrafı takdimimdir.
Yarın yağmur gelecek diyollar, bulutlar da evet gelecek diyor.
Fotoğrafın altına yine eski yolculuklarda çok dinlediğimiz bir parçayı sakladım. Bakalım ne imiş?

4 yorum:

  1. erkenci olmak çok güzel bence. günün o el değmemiş halini çok seviyorum :)

    şarkı çok güzelmiş bu arada, bilmiyordum, üst üste dinledim bir kaç kez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkının olduğu bir albümü vardı Supertramp'in. Bizim neslin daha çok aşina olduğu bir grup. O albüm de yolculuk kasetlerimizdendi. :)

      Sil
  2. Offf ne kadar dramatik bir görüntü. Denizin her haline tavım ama bu gri tonlar da çok yakışmıyor mu İstanbul'a? ;) Ben de erkencilerdenim yıllardır, sabahın o serinliği ve sakinliği çok hoşuma gidiyor.
    Şarkı gerçekten iyiymiş, hemen attım listeme, çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söyleyeceğimi sanmazdım, ben daha çok açık mavi parlak tonlu deniz severim, ama, evet doğrusu gri tonlardaki deniz İstanbul'a yakışıyor. :)

      Sadece o şarkıları değil, Supertramp çok iyi gruptur, mesela şunu da çok severim.
      https://youtu.be/tODaH_fGtMY

      Sil

Hoşgeldiniz!