11 Mayıs 2021 Salı

11 Mayıs Salı

Bu sabah perdenin yanından aradan gözüme giren güneş ışığıyla uyandığım, saate baktım 07:05. Bir kaç dakika sonra o açıyla ışık gelmez oldu. Banaymış nazı cilvesi, uyanayım istemiş. Peki madem, gün başlasın.

* Yavaş başlasın gün, o kadar da acele etmesin. Şiir dinleyelim, mesela.
İş Sanat'ın bu sezondaki şiir dinletilerinin sonuncusu Edip Cansever'e ayrılmış, "Sevda  Bir Ateş Buldu Sende" başlığıyla. Dinledim bir güzel, aklımdan Tomris Uyar'ın Turgut Uyar ve Edip Cansever'le aşklarına dair anlatılanlar geçti ara ara.

** Dün gece "Yeşilçam" dizisinin 3. ve 4. bölümlerini izlemek niyetiyle oturdum, 5. bölüm de yayınlanmış, onu da izledim. 
Dizi giderek daha kıvam buluyor, gayet akıcı, dönemi anlatan görüntüler, konuşma şekilleri tam bir bütün halinde olaya canlılık katıyor. Devamını iple çekiyorum.

*** Bugün şu saate dek yaptıklarım  için "gün mutfakta dolanmakla geçti" desem yeridir. Bugüne, yarına, bayrama derken pek çok defa tencere doldu boşaldı. 
Üstüne bir de kargo bekledim de gelmedi eğlencesi yaşadım.
Artık şu saatten sonra kitabımı elime alıp "Mavi Gitar"dan bir kaç sayfa okursam, benden iyisi yok. 



Dip Not:
Zihnin Arka Sokakları "Müzik Meydan Okuması" başlattı, beş günde dörder soruya cevap verilmek üzere. 
Ben nasılsa her gün yazıyorum buraya, teker teker gideyim diyorum.
Sorulara cevap sırasını cevabını bulduğum soruya göre yapıyorum bir de.
İyice kafama göre takılıyorum gibi oldu sanki...
İkinci sorunun cevabından başladım, başlığında rakam bulunan şarkı, Take Five !

6 yorum:

  1. meydan okumayı orijinal halinden baya bir değiştirmişsin ama olsun, bence her hali güzel :)
    Yeşilçam'ı A.beyciğimle seyretmeye başladık diye seyretmeyip bekliyorum ama merak da etmiyor değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir miktar disiplinsiz bir arkadaşınızım diyelim, meydan okumayı, öyle takılmaya çevirdim biraz. :))
      Yeşilçam iyi gidiyor, ilk iki bölümden daha çok sevdim devamını. Az kaldı, sabır, umarım haftaya birlikte izlersiniz. :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş :) Brubeck'i ben de severim.

    Bu arada Yeşilçam'ı çevremde herkes izliyor. Merak ettirdiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilçam, iyi bir dizi olmuş, sağlam devam ediyor. Merak ettiyseniz izleyin. :)

      Sil
  3. Yeşilçam'ın 2. sezonu da cekiliyırmuş, sevindim.Güzel dizi, hızlı akıyor.
    Kargocular bu ara çok yoğun, anneler günü, bayram seyran derken yetişemiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargocular çok kahrımızı çekiyor, dağıtım yapanlar çok yoruluyor, onlara sözüm yok. Belki, planlamayı yapanlar daha farklı bir sistem kursalar daha mı iyi sonuç alırla acaba? Bazı şirketler daha düzgün çalışıyor, çünkü.

      Yeşilçam'ın ikinci sezonu çekiliyor demek? Çok iyi. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!