23 Nisan 2021 Cuma

23 Nisan Cuma

Bugün bayram, erken kalkın çocuklar,  23 Nisan kutlu olsun!

* Sabah erkenciydim, biraz müzik dinledim, biraz blog okudum. Egzersiz yaptıktan sonra, kahvaltı faslına girişmeden tam o sırada açılan markete gidip çabuk bir alışveriş yaptım, eve döndüm.
Annemle kahvaltı yapıp, onun balkonunu temizledim, sildim. Sonra aşağıya inip ev temizliğine giriştim hızlı tarafından. Bir makine de çamaşır yıkadım, derken saat üç olmuştu bile.

** Öğleden sonra anneme Blu TV'de yeni başlayan  Çağan Irmak'ın Yeşilçam'ını birlikte izlemeyi önerdim, hoşuna gitti.
Bilgisayarı televizyona bağladım, oturma yerlerini ayarladım. İlk bölüm bitti, annem biraz sıkıldı sanırım, uykum geldi bahanesiyle evine çıktı. Ben ikinci bölümü de izledim.
Güzel bir fikir, bol nostalji var, şimdilik heyecan ve hareket yüksek, muhtemelen entrika geliştikçe dram da olacaktır. Oyuncuları, görüntüleri de sevdim. 
Televizyondaki iç bayıltan psikiyatriksosludramatavırlıiçbayıltma dizilerinden milyon kere daha iyi olduğu kesin.

*** Bugüne dair başka bir güzel şey ekleyeyim. Didem Madak'ı okumaya Ah'lar Ağacı'ndan başlamıştım. Çok güzeldi, içe dokunuyordu. 
Şimdi ilk kitabı Grapon Kağıtları'ndayım. Keşke yazıldığı sırayla okusaymışım, önce daha olgun zaman şiiri okuyunca gençlik şiirleri daha naif tam oturmamış gibi geldi.
Neyse artık, döner bir kez de sırasıyla okurum.



Dip Not:
23 Nisan 2017, Ihlamur Köşkü bahçesi,
Canım A.Ç. ile uzun bir yürüyüş yapıp gezmiştik.
Ne şahane bir bahçeydi, bütün mevsim çiçekleri açmıştı, doya doya erguvan seyretmiştim. 

4 yorum:

  1. Didem Makak'a internetten baktım. Hayat hikayesi çok acı erken yaşta hayata veda. Şiirleri çok anlamlı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem Madak'la ben de oldukça yenilerde tanıştım. Hüzünlü ve derin şiirler yazmış. Genç yaşta kaybı üzücü. :(

      Sil
  2. biz de bugün yeşilçam'ı seyrettik. benim de çok hoşuma gitti. zaten pek severim eski türk filmlerini bilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönemin havasını, eskiden hatırladığımız filmlerdeki dünyayı hayal ettiğimiz şekliyle yansıtması çok hoş. Devamını merakla bekliyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!