6 Mart 2021 Cumartesi

6 Mart Cumartesi

Bugün yağmur yağacağı kaç gündür biliniyordu, sadece saati biraz öğleden sonraya kaydı.
Senenin bu zamanlarında güneşli havayı tercih ederim, mutlaka kapalı olacaksa yağmur yağsın isterim. Bugün gönlüme göreydi hava.

* Sabah henüz kalkmış ve egzersiz yapmaya hazırlanırken can arkadaşlarımdan M. bir kaç senedir yaşadığı Bodrum'dan ses verdi. Kaç gündür aklımdaydı, kalp kalbe karşıymış. "az önce dinledim, pek hoşuma gitti" diyerek bir melodi göndermiş. Sevdiğim ve bir ara çok dinlediğim bir şarkıydı, onun da bu parçayı sevmesi beni mutlu etti. 
Sesini duymak istedim, aradım, geçen günlerde sıkıntılı zamanlar geçirmiş, bir süre sohbet ettik, sabahımız ışıldadı karşılıklı, güne keyifle başladım sayesinde. 
Sabahın hediye şarkısını ben de buraya size armağan olarak bırakıyorum, klipteki videosu ayrıca seyre değer.  

** Öğlen saatlerine dek uzamış anne-kız-torun kahvaltısından biraz sonraydı. Kızım Çekmeköy'e gitmem gerekiyor, trafik yoktur umarım dedi. Ev arkadaşının evinden Ankara'ya götürülmek üzere alacağı bir eşya varmış. 
"Seninle geleyim" dedim, "yolda laflarız, trafik varsa sıkılmazsın, benim için de bir değişiklik olur".
Bakar mısınız pandeminin ettiklerine? Yağmurlu havada sıkışık trafikte yola çıkmayı bile eğlenceli sayılabilecek bir değişiklik olarak algılamak, daha sözüm yok...

*** Annemdeki Saatli Maarif Takviminde gördüğüm bir özlü sözü buraya aktarayım. 
Cordoba doğumlu Romalı düşünür, devlet adamı, oyun yazarı Lucius Annaeus Seneca'nın sözlerinden biriymiş.
"İnsan, geride bıraktıklarını özler, sahip olduğundan sıkılır, ulaşamadığına tutulur. 
 Ve ulaşılmaz olan hep aşk olur."


DipNot:
Nerdeyse tamı tamına bugün gibi hava.
Nerdeyse aynı gün, yine bir cumartesi.
Nerdeyse yedi sene geçmiş aradan.
Anısı var, derinde, hep hatırlanan.

4 yorum:

  1. ne güzel şarkıdır bu da :) ama benim favori jason myraz şarkım "lucky"dir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lucky'yi bilmiyordum bak, iyi oldu dinledim, teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Bugünün armağını da bana. Sayenizde. Teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım, Jason Mraz hiç dinlemediğim gibi hiç de duyup bilmediğim biriydi; ilk şarkı ile tamam dedirtti, ilerleyen saatlerde ilişki düzeyimiz, netleşecek:) Yağmur geçse de günün rengi müziğinin fonu için gayet elverişli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,
      Dünkü kadar olmasa da şehrimizin rengi griye yakın bugün yine. Yağmur gitmiş, soğuk baki.
      Şarkıyı beğenmenize sevindim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!