5 Mart 2021 Cuma

5 Mart Cuma

Bugünün güneşli bir gün olacağı dünden biliniyordu. Arkadaşım Burgaz'a evine gidiyormuş, yürüyüşe gelin dedi, bize de. Fakat, heyhat! Bu güzel hava ve bu karşı konulamaz çağrı boşluğa düştü. Herkesin işi varmış...

* Benim mesela, pazara gitmem, sonrasında zerzevatı yerleştirmem gerekiyordu. Evde nevresim değiştirme yıkama programım vardı. Annem banyo yapmak istedi. Yemek işleri filan, akşamüstünü buldum.  

** Akşamüstü kendimi sokağa attım, adaya gidemedim  hiç olmadı deniz kenarına gideyim hevesiyle. Gittim, denize baktım, adalara baktım, güzel havayı görünce sahili doldurmuş insanlara baktım, gökyüzüne baktım, sonra eve döndüm. 
Hiç durmadan bir buçuk saat yürümüşüm, sabahki işleri de sayarsak artık bugün dinlenmeyi hak ettim.

*** Eve dönüşte kızımla film izleme planımız vardı. Ben gezince o yorulmuş olacak ki, uyuyakalmış!
Ben de Doc Martin'in 9. sezonunun son bölümünü izledim, oldu bitti.



Dip Not:
Bugünden deniz seyri anısı.
Önde barınaktan çıkıp Marmara'ya açılan balıkçı teknesi, sağında adadan muhtemelen Kadıköy'e giden yolcu motoru, en sağda uzakta ağır yolla seyir halinde bir yat.
Mavi deniz ve mavi gökyüzü bonus.


4 yorum:

  1. bugün ben de güya dışarı çıkacaktım olmadı. uyuyakalmışım öğleden sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğleden sonra uykusu da güzel, aslında.
      Galiba en son yaz sonunda deniz kenarında uyumuştum. :)

      Sil
  2. Bahara giriyoruz boş ver sen, daha böyle bir sürü güzel gün olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canikom, dün bahara girmiştik, bugün kışa geri döndük. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!