3 Mart 2021 Çarşamba

3 Mart Çarşamba

Bu sabah erkenden uyandım, henüz kargalar bile kahvaltılarını yapmamıştı. 

* O kadar erken uyanınca en iyisi biraz müzik dinlemek. daha önce de söz ettiğim "Nuh'un Gemisi"nin 24 Şubat tarihli yayını dinledim.  Yıllar sonra The Dubliners'in bir parçasını duyunca kulaklarıma inanamadım. 
Otuz sene önce bizim evde -pek çok arkadaşımızı sinir etmek pahasına- en çok dinlenen kasetlerden birisiydi onlarınki. Bir şarkının nakaratı olan "nooo, neeey, neverrr, no ney never nomoreee"u yüksek sesle söyler eğlenirdik. 
Az önce You-Tube'da o şarkıyı buldum, 2003 yılında verdikleri "40 Yıl Sonra Yeniden" konserinde de çalmışlar. 
İrlanda müziğinin eski çılgın gençleri  o zaman bile dede halli olmuşlar, ama şarkılar hep aynı! Buyrun lütfen,  Wild Rover'i dinlemek isterseniz, burada.

** Sabah evdeki ilk işleri acele halledip kuaföre saç boyatmaya gittim. 
Eskiden dört  haftada bir uzayan ve boyanması gereken saçlarım, sanki daha yavaş uzar oldu. Beş haftayı geçince ancak boya gerekiyor. İyi bir şey tabii bu durum, risk azalıyor sanki.

*** Öğleden sonra biraz kitap okudum, biraz sabahki erkenci tarife nedeniyle uyukladım.
Sonra akşam yemeği hazırlığı, çocuklar geldi filan derken bu gün de akşam oldu.
 


Dip Not:
Tarih, 2 Mart 2018
Altyazı "İstanbul'u sevmezse gönül aşkı ne anlar?" 

6 yorum:

  1. Zaman gün içinde çok çabuk geçiyor gerçekten... Normalleşme adımları da hızlı başladı herkes için bugün... Umarım vaka sayılarında artış olmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hızlı gidilirse o korkulan artış olacak ne yazık ki! Millet olarak bir ölçümüz yok, "biraz gevşetelim, sen yine korunmaya devam et" ana fikrini, "zincirlerinizden boşalabilirsiniz" diye anlamak gibi bir durum var.

      Sil
  2. nuhun gemisini ben 4 hafta oluyor keşfedeli, güzel bir program takipteyim şimdi geriye dönük te dinliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Dinlediğinize sevindim. :)
      Podcast olunca, eski programları dinleyebilmek avantajlı oluyor.

      Sil
  3. "nuh'un gemisini" takibe aldım hemen. ne güzel kadınsın sen ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, şahane iltifat aldım! Canımsın sen, teşekkür ederim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!