2 Mart 2021 Salı

2 Mart Salı

Bugün hava kar yağmaya niyetliymiş de artık bahar geldiği için vazgeçmiş gibiydi. 
Yağdı ince ince, birden pırıl pırıl açtı, bir yerlerde gök kuşakları oldu, sonra yine kopkoyu bulutlarla kaplandı gökyüzü, incecikten serpiştirdi yağmurumsu damlacıklar...

* Gün nasıl geçti anlamadım. Gerçekten yapmak istediklerime sıra gelmedi. Oysa hiç boş durmadan bütün gün çabaladım durdum.
Yemek yaptım, bir kaç kap yemek hazır olsun, yarına da kalsın istedim. Bu güzel oldu.

** Kardeşim geldi, çay içtik, sohbet ettik, teyzemle ve kuzenle telefonda konuştuk.
Yeni normale geçiş tantanalarının sonucu ne olacak, bekliyorum. Ben sanki kendi normalimde devam edeceğim hayata.

*** Dün sıkışık trafikte  ilerlemeye çalışırken Radyo Eksen'de çalan bir müzik, sıkışıklığı unutturmuş ve beni oturduğum yerde tempo tutarak hoplayıp zıplamaya yöneltmişti.
King Gizzard And The Lizard Wizard'ın son albümünden See Me çalıyormuş. 
Oğlum  nedense bu grubun bir parçasını beğenmemi ilginç buldu. Kızım, albümlerinde Türk çalgıları ve motifleri kullanıyorlar dedi.
Şarkı, dinlemek isterseniz, grubun adının altında.



Dip Not:
Fotoğraf dün akşamüstü Suadiye sahilinden. 
Hep öyle olsun, böylece kalsın, arada durup bakayım istediğim bir an.

2 yorum:

  1. kafalar karmakarışık yeni normalle ilgili. benim önemsediğim değişiklik cumartesi sokağa çıkma yasağı olmaması şimdilik...hiç yoktan iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafalar hep karışık zaten. :))
      Bence de Cumartesi önemli, bakalım neler olacak?

      Sil

Hoşgeldiniz!