24 Ocak 2021 Pazar

24 Ocak Pazar

Sanat günlük yaşamın yorgunluk verdiği tüm anlar için kurtarıcı, can simidi gibi.
Bugün sanatsal faaliyetlerim şöyleydi: 

* Sabah kahvaltı hazırlarken radyoda Sezen Aksu'nun Gülümse'si çaldı. 
Yağmur öncesi kara bulutlarla dolu bir sabaha başlamıştık, çok iyi geldi doğrusu.

 ** İş Sanat'ta Sait Faik Hikaye Dinletisi başlıklı kaydı dinledim.
Bu defa hem dinledim hem izledim. Sahne üzerindeki sanatçılar, hikayeleri seslendirirken bir tür okuma tiyatrosu  yapıyorlardı. Aynı zamanda  sahnedeki müzisyenlerin canlı icrasıyla ve radyo tiyatrosu gibi efektlerle desteklenen,  nefis bir yorumdu.

*** Storytel'de Alejandro Zambra'nın Serbest Kürsü'sünü dinlemeye başladım. 
Şili'den genç bir yazar Alejandro Zambra. Biraz bilgi edinmek için buraya bakabilirsiniz.

Kitaptan önce Sevgili Okul Arkadaşım uzun okumalı bir yazısında söz etmişti, sonra  Sevgili Neslihan'ın Mindmills'deki yazısında  sesli kitap formatı olduğunu okuyunca, dinlemek fena olmaz diye düşündüm.

Storytel ne imiş derseniz, buraya tık, lütfen.



Dip Not:
"Merak etme annecim, dün yemek yaptım iki çeşit, bak bu sabah da güzel kahvaltı yapıyorum." fotosu

2 yorum:

  1. Hem Storytel hem Zambra'ya buradan da bir selam... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam o halde. :)
      Blogdaki önerilerin peşine düşeceğim.

      Sil

Hoşgeldiniz!