22 Ocak 2021 Cuma

22 Ocak Cuma

Bugünün üç güzeli evlat olmak, anne olmak, kardeş olmak ve devamı...

* Annemin ilk doz covid aşısını tam randevu saatinde yaptırdık. 
Aman nazar değmesin diyeyim önce, randevu ve aşı sistemi gayet başarılı şekilde organize olmuş ve çalışıyor. Sağlıkçılarımıza gönülden teşekkürler.

** Kardeşim geldi, annemi aile hekimliğine birlikte götürdük. 
İşimiz bittikten sonra havanın güzelliğinden yararlanıp biraz yürüyelim dedik, arabayla sahile indik, sonra biraz yürüdük. On gündür hava bozuk diyerek dışarı çıkmamıştı  annem, deniz kenarında nefeslenmek iyi geldi hepimize.

*** Kızımla her gün öğlene doğru konuşuruz, dersi filan yoksa. Bugün aşı, yürüyüş, sonrasında pazar alışverişi derken ben arayamadım,  Ankaralıdan da ses çıkmadı.
Sonra aradım, ses yok. Mesaj attım, cevap yok. Biraz bekledim, yine ses çıkmayınca meraklandım arkadaşına yazdım. Neden sonra, "aramışsın anne" diyerek telefon etti. Sesini duydum, ferahladım.
Sonuçta gereksiz anne telaşı yapmış oldum(!)



Dip Not:
Sahildeyiz. Güneş parlıyor.
Rüzgâr keşişlemeden esiyor, ılık ılık. Derin nefesler çekiyoruz.
Bulutlar bir tarafta köpük köpük, diğer tarafta dantela.
Karşıda adalar, arkası körfezin karşı kıyısı.

4 yorum:

  1. ne iyi etmişsiniz sahile gitmekle...Bu arada "gereksiz anne telaşı" deyince sen, son günlerde youtube'da en çok güldüğüm video "anne küsmesi" :) izlemediysen izle lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Ay izledim sen söyleyince, çok güldüm. :))
    Fakat şekerim, bizim bildiğimiz küsmelerle boy ölçüşemez yine de, bence. ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!