21 Ocak 2021 Perşembe

21 Ocak Perşembe

Bugün hava serince, gökyüzü güneşli.

* Annemin covid aşısı sırası gelmiş, bugün E-Nabız'dan öğrendim, yarın sabah için randevu aldım, şifa olmasını dileyerek.

** Sabah radyoda Tarkan'ın Kış Güneşi şarkısı çalıyordu, sevdiğim Tarkan şarkılarındandır.
Kış Güneşi 1995 yılının şarkısıymış. Tarkan'ın en genç hali, en meşhur olduğu yıllarının başlangıcındayız. 
Sesinden anlaşılıyor, gençliği. Sonradan yorumladı mı yeniden acaba?

*** Acaba bugün için iki güzel şey yazmış olsam kabul edilir mi?
Yemek yaptım, brokoli çorbası ve zeytinyağlı kereviz pişirdim. Yürüdüm, egzersiz yaptım.
Sağlığa ve varlığa şükrettim, bence olur böyle. 



Dip Not:
Geçen sene tam bugün kızımla İstiklal Caddesinde turlamış, sergi gezmiş, Balıkpazarı'ndaki Sakarya tatlıcısında ekmek kadayıfı yemiştik.
Tekrarının kısa zamanda olması dileği ve hasretle...


2 yorum:

  1. yaaa ben de çok severdim o şarkıyı...dinlemek de iyi geldi :) ve aynı gün "iki şey yeter mi ki" diye sormuşuz, güldüm halimize :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, o gün ikimiz de aynı kafadaymışız (yine, diyeyim) :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!