Bugün dünyada herkesi ilgilendirecek bir dolu iyi, kötü, saçma, komik, üzücü, mutluluk verici olay oldu, olmuştur, haliyle; dünyamızın bir günüydü zira...
Benim için daha doğrusu bu blogun bu sayfası için olan ise bu satırların 2000. yazıyı oluşturması, yazıyla ikibininci diye ekleyeyim, belki daha etkili bir ifade ediş olur.
Günün diğer hoş notu, sevgili eski komşum E.cığımın kısa bir ziyaret için İstanbul'a gelmiş olması ve bana uğraması, oturup sohbet etmemiz. Gerçi ben uyuz bir ev sahibi olduğum için kahve sohbetine gelmiş misafire kiraz ikram etmek gibi bir işe kalkıştım, ama maksat sohbet olunca ha kiraz ha kahve diyoruz, artık.
Bitirmeden önce son not, bugün ben çok terliyorum. Hava rutubetli o nedenle mi, yoksa bugün saçımı boyattım, boyanın etkisi mi, anlamadım. Mutlaka bir bahane bulacağım, değil mi?
İki sene önce bu sıralar Prag'a gitmişim, geçmiş zaman olur ki...

Bloggerın yazıların akışta görünmesini geciktirmesine gıcık oluyorum.
YanıtlaSilBir deneme yapıyorum, kendime yazıma yorum yazıyorum.
Bakalım ne zaman görünür olacak?
2000.yazı, süpermiş. senin bu plan-programa sadık kalma disilplinine hayranım zaten. süpersin arkadaşım, sen hep yaz :)
YanıtlaSil