3 Ekim 2024 Perşembe

3 Ekim Perşembe

Elimi attığım pek çok konuda ilerleme kaydedemedim notuyla kişisel kayıtlara düştüm bu günü.
Adaçayı yakıp dolaştırayım evde...

Dün akşam telefon çaldı, annemle televizyon seyrediyordum. Sesten rahatsız olmasın dedim, mutfağa gittim, on beş dakika kadar  konuştum. salona döndüğümde annem "nasıl, çocuklar iyi miymiş" dedi. 
Dedim hangi çocuklar?
Oğlunla gelininle konuşmuyor muydun, kahkahan içeriye geliyordu, dedi.
Dedim onlar sinemadaymış, A.cüğüm aradı, onunla konuşuyordum.

Diğer yandan o bol kahkahalı konuşma esnasında A.cüğüm "bu kadar çok güldüğüne göre sana gelenler gelmiş" demişti. Zira  -Allah beterinden saklasın- ciddi bir "güleriz ağlanacak halimize" durumu var bendenizde ve yakın etrafımda, bu  son günlerde.
Hayırlara vesile olsun diyerek, huzurdan ayrılayım.



Geçen ay bugünden bir anı, 
Ege usulü  karışık kızartma tabağı; patlıcan, kabak, biber, patates ve sarımsaklı yoğurt,

6 yorum:

  1. Ah "adaçayı" satırını okuduktan hemen sonra ben de evde aynı işlemi yaptım.. Hatırlatma iyi oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika Sevgili Sezer, çok iyi yapmışsınız, bu arada ben henüz yapamadım, o da ayrı! :)))

      Sil
  2. Hahaha ay çok tatlısın, bence de gülelim zira tek ilacı bu.. Bende de ne bekledim ne buldum durumları var iki gündür, salonun tam ortasında. Üstelik internetten aldığım kitaba yanlış posta kodu verdiğim için kitap gelmemiş, ben de yollayan adama bir posta kızıp adama berbat bir müşteri memnuniyet notu vermiştim, şimdi neyleyeyim bilemiyorum, gidip kendime aynı notu vermem lazım... Oturdum halime gülüyorum, bir arkadaşım aradı sabah görüntülü ve dedi ki "c. en son oğlanı doğurduğunda bu kadar saçın başın dağınık açmıştın telefonu" :)))) Adaçayı da yok ki tüteyim aaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy C.ciğim, bu ara üstümüzden ay ve güneş tutulmaları geçti arka arkaya, benim bahanem hazır. ;)
      Tortuda avanak filan demişsin ya, zinhar değil, suçlu ve sorumlu her zaman olduğu gibi gökyüzü halleri. :)))

      Sil
  3. Gülelim hep gülelim hayat kısa. Kızartmaya bayıldım en sevdiğim şey. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın o kızartmadan bir iki kez yemeli en azından, yoksa yaz olduğunu nasıl anlayacağız? :))

      Sil

Hoşgeldiniz!