9 Eylül 2024 Pazartesi

9 Eylül Pazartesi

Bugün bacağımdaki kas spazmının gitmeye karar verdiği gündü. Misafirliğin kısası makbuldür diyerek kendisini uğurladım, hayırlısıyla.
Uzun oturup kitap okunmuş sakin sabah ve öğleden sonra  saatlerinin ardından akşamüstüne doğru elinde taze pişirilmiş semizotuyla gelen N.ciğimle bir güzel sohbet ettik, haşlanmış mısırlarımızı afiyetle yedik.


Günbatımına yaklaşan saatlerde S. ve A. dostlarım ile buluştuk. Arkadaşlarım  -adını önceden duyduğum, bugün ilk kez karşılaştığım- arkadaşları F. ve V. ile birlikte gelmişlerdi. Sevdiğimiz lokanta Yalı'da balık salata rakı keyfi ile akşamüstü güneşi batırdık, ay hilali geçmiş olarak yükseldi, geceyi selamlarken tatlı sohbet sürdü gitti.

4 yorum:

  1. Balık sezonu bereketli açıldı buralarda da Sevgili Okul Arkadaşım, özellikle palamutlar namlarına yakışan derya kuzusu modundalar.:) Afiyet olsun size de, balık salata tamam da lakin masada bir eksik mi vardı, yoksa yazmadınız mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda düzelttim hemen Sevgili Okul Arkadaşım. Ben aldığım ilaçlar nedeniyle, sadece eşlik için kadeh kaldırdım, nihayetinde bir tek içtim; atlamışım demek. :))
      Palamut bol diyorlar evet, biz deniz levreği yedik.

      Sil
  2. Oh süper, geçmiş olsun, kalan tatil günlerin bol keyifli geçsin cancağızım

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!