10 Eylül 2024 Salı

10 Eylül Salı

Gün çok bulutlu başladı, rüzgârlı  ve parçalı bulutlu devam etti, akşamüstü saatlerinde güneş bulut kuşatmasından kurtuldu.

Dış dünya böyleyken gelelim ev içine. Sabah uyanıp tuvalete gittiğimde yerleri ıslak gördüm ve eşliğinde bir pıt pıt damlama sesi. Meğer banyonun sol üst köşesinden su damlarmış. Hımmm, demek sırada bu var! 
Yönetimi aradım, sorunu söyledim, teknik ekibe bildireceğiz, gelirler dendi. Bir saat sonra geldiler, üst katın su borusu mu sızdırıyor kontrolünü yaptılar. Sonra anlaşıldı, meğer çatıdaki güneş enerjisinin borusu delinmiş, su oradan sızarmış. Haydi buna da geçmiş olsun dedik.



Mahallemizin horozu sabah teftişinde,

Sabah heyecanı böylece geçtikten sonra, öğlende yan mahallede oturan kardeşimin arkadaşına kahveye gittim.
Biraz aile sohbeti, biraz çevre esnafı dedikodusu yaptık.
Dönüşte denize baktım, bulut ve ruzgar bir arada olunca girmeye üşendim. Eve döndüm, kitabımı okudum:
" İnsanın Anlam Arayışı " Viktor E. Frankl

4 yorum:

Hoşgeldiniz!