23 Eylül 2024 Pazartesi

23 Eylül Pazartesi

Deniz tatilinden döneli bugün bir hafta olmuş, nasıl oldu anlamadım. Bir taraftan hafta dolu geçti, çeşitli konularla uğraştım, o nedenle hızlı geçti hissine kapılmış olabilirim. 

Bu sabaha karşı yağmur güzel yağmış, sesini duymadım, derin uyuyormuşum demek. Tüm gün serin ve bulutlu geçti, akşamüstüne doğru güneş biraz ısıttı. 

Dört haftanın ardından yeni sezonun ilk pilates dersine bugün gittim. Hocam daha çok kasları esneterek aradan geçen zamandan sonra vücudu adapte etmeye çalıştı. 

Dersten sonra kızımla buluştuk, arkadaşının düğünü için elbise baktı, bazısını sevmedi bazısının fiyatı hayli yüksekti.  
Sonunda eli boş dönmeyelim dedik, tavuklu pilav ve kazandibi yedik, avuttuk kendimizi. 

Şimdi gideyim de yine kendimi defter ve rakam kontrol işine adayayım.



Denizi seyreden martı fotosu dünden,

2 yorum:

  1. ben de güya pilatese başlayacaktım. bakalım, ne zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarsın başlarsın, niyet olunca gerisi geliyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!