17 Ağustos 2024 Cumartesi

17 Ağustos Cumartesi

Günün en tatlı saatleri sabah kahvesindeki sürpriz buluşmada geçenlerdi. 
Dün akşam Şulem arayıp üç günlüğüne geldim uygun zamanda buluşsak deyince, işi şansa bırakmayıp  hemen bu sabahı önerdim.
Kısa ve keyifli buluşmanın tadını dondurma kahve eşliğinde çıkardık, biraz özlem giderdik.

Öğleden sonrası kuzenimin annemi ziyarete gelmesi sonrasında, uzun uzun anlatılan aile hikayeleriyle yoğun nostaljik tatda geçti.


Bu bizim butik AVM değil anlaşılacağı üzere.
Bu fotoğrafı tepeden aşağıya doğru inen yıldızlı, çiçekli parlak süsler için çekmiştim.
Gel gör ki o ışıltılı süsleri görmek için teleskopik bakış gerekiyor.
Neyse, olduğu kadar...

6 yorum:

  1. Büyüttük, baktık ve gördük süsleri, güzelmiş gerçekten :))

    YanıtlaSil
  2. oh ne güzel yaptık :) kahve içmesem de kahveli dondurma şahaneydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de süper hareket ve günün kârı oldu. :)

      Sil
  3. Teleskopik bakış ekrana yaklaşınca oluyor mu ki diye denedim olmuyomuş ahahahaha :D Ay negzel olmuş buluşmanız. 💜 Ben yine ordaymışımdır bence hayalet olarak 🤪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalet olur musun hiç Elifciğim, ruhun bizimleydi diyelim. <3
      Şöyle uzunca gezmeli kalmalı bir İstanbul yolu çıksın falında. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!