2 Temmuz 2024 Salı

2 Temmuz Salı

 Dün gece uçaktan indikten sonra güzide şehrimizin sıcak havasıyla sarmaş dolaş şekilde eve ulaştım ve ilk iş kaç gündür kapalı duran kapıları pencereleri açtım; belki biraz eser ve serinler umuduyla.

Sabah, kaç günün aşırı miktardaki adım sayısından ve hava değişiminden daha yoğun olarak,  ruhumun henüz oralarda kalmış olduğunu hissettiğimden olsa gerek, normalden çok d aha geç kendime gelebildim.

Neyse ki öğlende kardeşim geldi, anneme çıktık ve biraz sohbet muhabbet sonucu, daha iyi hisseder oldum.
Öğleden sonrayı Ekmekcikız'a Prag yolculuğu yazısı yazmaya çalışarak geçirdim, henüz yarısına gelebildim, umarım yarına tamamlarım.



Karlovy Vary'deki Gürcü lokantasında içtiğimiz çayın sunumu,
Üstte demlik, altta çay fincanı,

6 yorum:

  1. Hoş geldiniz Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. bir gün birlikte gider, bu gürcü lokantasında çayı birlikte içeriz belki. böylece seni "ben de çeyrek gürcüyüm" muhabbetimle bayabilirim hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin muhabbetle istediğin kadar bayabilirsin şekerim, iş ki gidelim gezelim, görelim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!