7 Haziran 2024 Cuma

7 Haziran Cuma

Dünden devam edeyim, akşamüstü arkadaşım İ.ciğmin tavsiyesiyle bindiğim ve ilk kez tüm hat boyunca seyahat ettiğim M8  Bostancı - Parseller metrosuyla ulaştığım son durak, hayatta ilk kez bulunduğum bir coğrafi noktaydı. 
Arkadaşım arabasıyla geldi, beni topladı ve on dakikada evine ulaştık. Metroya bindiğim Emin Ali Paşa durağı evimize yürüme on dakika olduğu için, ilk kez Çekmeköy'e bu kadar kolayca ulaşmış oldum.
Sonra sabahberi yolda olan Meltyciğim de geldi ve bizim önce çay içmeli, sonra yemek yemeli sohbetimiz başladı. Gece, son metrodan önce beni yine o metro istasyonuna bıraktılar, eve dönüşümde rahat oldu.

Bugün pazar işleri, eczane işleri, yemek yapma, balkon yıkama, çiçek sulama derken akşamüstünün en iple çektiğim saatine ulaştım. Bir haftadır -belki daha fazla olmuştur- Crown'ı her gün bir bölüm hesabıyla ve merakla izliyorum. İkinci sezonda iki bölüm izledim. Bir yandan yavaş gideyim istiyorum, bir yandan merak ediyorum.

Sabah uyandığımda da Sofie'nin Dünyası'nı dinlemeye devam ediyorum, yakında bitecek sanırım ve ben de kitabı zamanında okumaya gecikmiş olarak felsefe bilgini olacağım! 



Güller arkadaşımın bahçesinden, yediverenmiş, 
Akşam gitmek üzere evden çıkarken gördüm, çiçeklerin ağırlığından dalları yerlere eğilmişti,
İ.ciciğim hemen elime makası tutuşturdu, "al kes eve götür, kesilince çoğalıyor bunlar" dedi. 
Sözünü ikiletmedim haliyle. 

6 yorum:

  1. Yaaa işte seni kıskandım Crown’ı yeni izliyor olduğun için :) Hakikaten sindire sindire şahane bir yapım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldığım için şanslıyım bence, daha sırada neler var bilsen... :))

      Sil
  2. bu metro da çok hayat kurtarıcı bir hat oldu değil mi? ben de bir kaç kez kullandım yukarılara çıkmak için.
    yediveren gülünün rengi de çok güzelmiş. mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak anlayamamıştım hattın nereleri kapsadığını, ancak özellikle yakın gelecekte çok daha işlevsel olacak sanırım.
      Ben daha çok beyazlarını biliyordum, bu kırmızı tam bir afet! :))

      Sil
  3. yedivereni bülent ortaçgil şarkısından bilirdim ama neye benzediğini bilmezdim. Sayende merak ettiğim şeyleri hazır olarak karşımda buluyorum. Ne de güzellermiş. Sofie'nin dünyası nı ilk çıktığında okumuş çok beğenmiştim. Ne çok iş görmüşsün bir günde...Hele bu sıcaklarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joe'cuğum <3
      Aslında sayemde değilde ortak meraklarımız sayesinde oluyor bu buluşmalar bence. :)
      Dün evet, sıcakta gerekmeyecek kadar çalışkandım. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!