27 Haziran 2024 Perşembe

27 Haziran Perşembe

Havaalanındaki rötarla başlayan ve ineceğimize yakın zamanda aşağıda kopan yağmur fırtınası nedeniyle uçağımızın yukarıda yarım saat dolaşıp durup gecikerek indiği bir yolculuk sonunda çok şükür çocuklarıma kavuştum.
Önce oğlumla havaalanından şehre giden otobüsün metro hattı ile kesiştiği Zličín'de buluştuk, yarım saat sonra eve vardığımızda gelinciğim bizi bekliyordu.

Bir nefeslendikten sonra bavuldaki yiyecekleri hemen çıkardık, gerçi çoğu kuru şeylerdi ya, olsun. Çok özlenenler hemen tadıldı, mesela baklava. Sonra mahallede kısa bir akşam yürüyüşü yaptık ve Üzakdoğu yemekleri yapan bir lokantaya gittik, yemeğimizi yedik.
Yemek sonrası yürüyüşe devam ettik, yeni yapılan ve şehrin diğer yakasına ulaşımı çok kolaylaştıran köprüden nehrin karşı kıyısına geçtik.

Modern Sanat Müzesi - NGP'nin kafesinde oturup bir şeyler içtik ve yağmur sonrası sakinleşmiş havada yaz akşamının seslerini dinledik.

Köprüden Vlatava'ya ve diğer köprüleri bakış