26 Haziran 2024 Çarşamba

26 Haziran Çarşamba

Dün akşamdan bu sabah yapılacak işleri listelemiştim, eğrisi doğrusuna denk geldi ve tam istediğim sırayla olmasa bile sonuçta listeyi tamamladım.

Yarınki yolculuk için bavuluma koyduğum bir kaç parça eşyam ve asıl çoğunluğu oluşturan istekler -olduğu kadarıyla- tamamlandı, yerlerine yerleşti.
Son defa Ekim'de gördüğüm oğlumla ve  önceki Nisan'da gördüğüm gelinciğimle hasret gidermek üzere, dört günlük kısa bir seyahat için gidiyorum.

Akşamüstü yine yarın dönüş yoluna çıkacak başka bir yolcuyla, tatlı komşum E.cığımla bir saat kadar oturduk, sohbet ettik. 
Günün bonusu oldu, özlemiştim güler yüzünü.



Tarihte bugün!
26 Haziran 2016 günü çiçek kızım üniversite sınavının son basamağına girmişti,
Sınava girdiği okul Göztepe'deydi, 
Abisiyle sınava götürmüş, beklerken Göztepe parkına gitmiş, gül bahçesini gezmiştik,
Heyy gidi hey!

6 yorum:

  1. canımın içi, çok güzel bir tatil olsun, hasret gider kuzucuklarınla, keyfiniz bol olsun. iyi yolculuklar

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar, yavrulara sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ay ben çok duygulandım bu kısacık yazıdan Sevin. :) Ve iyi geldi sabahın bu erken saatinde okumak. Çok ama çok güzel geçer umarım ziyaretin. Bol fotoğraf çek sonra bize anlatırsın demicem, çünkü kesin çeker ve kesin anlatırsın zaten di mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel yolculuklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir tatil diliyorummmm <3 Bir dahakine 2 gün daha uatıp bana da gelirsen aşırı sevinirimmm..

    YanıtlaSil
  6. Musmutlu bir tatil olsun! Harika anılarla geri gel.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!