9 Nisan 2024 Salı

9 Nisan Salı

Arife akşamındayız, yarın bayramın ilk günü, hava ılık, bahar hükmünü sürüyor.
Dün rüzgar havayı temizleyince, her sene sadece bir kaç kez olabilen bir durum meydana gelmiş, Uludağ'ın tepeleri İstanbul'dan görülmüş. Bu defa göremedim, ancak bir kaç defa kendi gözlerimle görmüşlüğüm var, gerçekten insan gözlerine inanamıyor.

İki gündür "The Regime" isimli bir mini dizi izliyorum, Blu TV'de yayınlanıyor. Çok ilginç bir politik hiciv. Bazı sahnelerde gülsem mi, sinirlensem mi bilemiyorum. Başrolde Kate Winslet  oynuyor. 
Tesadüfen önceki gece televizyon kanallarının birinde Titanic gösteriliyordu, biz de izledik. Orada 21 yaşında tazecik bir Kate Winslet var, aradan geçen zaman -hepimiz gibi- onu da nasıl değiştirmiş, görmek çarpıcı oldu benim için. 



Sabah apartmanımızın bahçesindeki güllerden bir taneciği açmıştı.
Onunla siz dostlara iyi bayramlar diliyorum, ağzınızın tadı yerinde olsun.

10 yorum:

  1. Mutlu bayramlar sevgili Ekmekçikız <3

    YanıtlaSil
  2. Mutlu, sağlıklı, yüz güldüren nice bayramlara güzel arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Leylak'ım <3
      Hep birlikte nice mutlu bayramlara. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağlıklı mutlu huzurlu bayramlar diliyorum. :)

      Sil
  4. Anneniz ve çocuklarınızla birlkte mutlu bayramlar Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım,
      Ben de size tüm sevdiklerinizle birlikte iyi bayramlar diliyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!