16 Nisan 2024 Salı

16 Nisan Salı

Dünkü 20.500'lük adım sayısı bünyeye yorgunluk değil de ajite bir hal verince, gece uykusunu kediye yükledi götürdü, dünden bugüne sersemliği kaldı. 
Üstüne bir de lodos ve mevsim normalleri üzerindeki sıcak hava eklenince sersemliğe kat çıkmış gibi oldum. 
Haa, bir de yarın sabah erkenden kızımı yolculayacak olmanın heyecanı mı desem, hüznümü desem gelince, tam süper oldum. 

Dün sabah kızımın ve oğlumun büyümesindeki yardımlarına, emeklerine şükran duyduğum, çocuklarımın Hayriye teyzelerini aradık, konuştuk. 
Emekli olup, torunlarını büyüttükten sonra  kocasıyla birlikte Kırcali'deki köy evlerine geri döndüler. Şimdilerde yılın büyük kısmını orada geçiriyorlar. 
Bu kış oralarda da ılık geçmiş, iki üç kez kar yağar gibi yapmış, yağmur da pek yağmamış. Bu ay bol yağmur yağması gerekirdi, ne olacak bakalım, diyor.
Yarından sonra biraz yağmur gelecek gibi duruyor. Böyle birden bire sıcak havalar olması hiç hoş değil, keşke biraz yağmur yağsa...



Dünden anılara devam ediyorum,
Gülhane Parkındaki koca çınarların yaprakları filizlenmeye başlamış,
Altta arka plandaki incecik duran renkler de güzelim lale tarhları,
Yukarıda uçan kuşlar ise ayrı bir dünya...

8 yorum:

  1. Ah sayılı gün geçti mi!? Allah kavuştursun hep güzel günlerde 🌺 iyi yolculuklar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa günleri epey uzun uzun saydık, yine de evet, bitti zaman, geçti günler. Çok teşekkürler C.ciğim. <3

      Sil
  2. Geçtiğimiz pazar Gülhane'deydim ben de. Her sene yeni bir kuş ile karşılıyor bizi. Önce yeşil papağanları, sonra çiğdeci kuşlarını kesfetmiştim. Bu sefer uzun boyunlu kuşları görüp ne işi var leyleklerin burada diye bakınıp durdum. Sonradan balıkçıl kuş bunlar deyip olayı bitirdim :) Bu zamana kadar hiç görmemiştim bu kuşları Gulhane'de. Dikkat çekecek kadar çoklardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıkçıldan ziyade turna mı acaba düşüncesine kapılmıştım başta, sonra kesin karar verdim, leylek onlar. :))

      Sil
  3. Fotoğrafı ne güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  4. Yolu açık olsun kızçenin canım arkadaşım. Hüznünü anlıyor, sarılıyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canikom, birbirimizin sırtını patpatlayarak bugünlere geldik çok şükür, darısı gelecek güzel günlerin başına olsun. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!