12 Nisan 2024 Cuma

12 Nisan Cuma

Geldik şeker bayramının son gününün akşamüstüne. 
Yarın çalışma günü olsaydı, bir kaç kişi "geçmiş bayramınız mübarek olsun" derdi. Bu sene bayramın sonu hafta sonu tatili, pazartesi günü bayram seyran unutulmuş olacak, muhtemelen.

Bugün bizim için zorunlu bir AVM gezmesiyle geçti. Ha deyip evden çıkana dek vakit öğleni geçiyordu ki kızımın almak için bakmak istediği bir spor ayakkabının mağazasının bulunduğu Zorlu Center'a gittik.
Sanıyorum Zorlu'ya son kez pandemi öncesi bir konser ya da arkadaş buluşması için gitmiş olmalıyım. Alış veriş merkezinin girişini, içerisini, nereden nereye gidildiğini fena halde yadırgadım. Alış verişi yapıp, bir yorgunluk kahvesi içip çıkana dek oraya buraya savrulduk, yolumuzu güç halle bulduk.   
Bir kez daha anlamış olduk, biz AVM insanı değiliz, sokak seviyoruz.



Mahallemizin sokaklarında mevsim çiçekleri gösteri yapar gibi açmaya devam ediyorlar.

2 yorum:

  1. AVM'de benim ellerim kaşınıp kabarıyor, biliyorsun değil mi? Resmen vücudum tepki veriyor AVM'lere !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sahi mi? Bilmiyordum bunu. Valla haklısın insan uyuz oluyor, ne kadar kaşınsa az! :)))

      Sil

Hoşgeldiniz!