11 Nisan 2024 Perşembe

11 Nisan Perşembe

Bayramın ikinci günü birincisine benzer şekilde ancak bu defa evde bayramlaşmalı, misafir kabul etmeli geçti.

Sabah kahvaltısına kardeşim, eniştem, yeğenim ve annem geldiler, bir de kızımla ben; bu kadarız bu bayram. Uzaklardaki çocuklara fotoğraflar gönderdik, sanal öpücükler aldık. 
Kızımın yaklaşan doğum günü için teyzesi tarafından alınmış nefis bir pastayı kahvaltı sonrasına sakladık. Kızım dilek tuttu, mum üfledi kahve eşliğinde pastamızı da tattık.

Öğleden sonra sevgili dünürlerim ziyaretimize geldi. Çok tatlı bir çay sohbeti eşliğinde zaman su gibi akıp giderken bayram tatlısını birlikte yedik.

Akşamüstü kızım yürüyüşe çıkıyordu, "bugün yoruldum ama biraz yürüsem iyi olacak" dedim, birlikte sahile indik, ben erken döndüm, o devam etti. 



Sahilden caddeye doğru yürürken gördüğüm güzel erguvan...

7 yorum:

  1. bu sene gördüğüm en güzel erguvan bu sanırım, ne güzel açmış :)
    nice güzel, şenlikli bayramlara, bayramlaşmalara canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, hep birlikte inşallah. :)
      Güzel ağaçtı ve beklemediğim anda çıktı karşıma, memnun oldum. :)

      Sil
  2. Erguvanlar açıyor artık ne güzel, bayram çok güzel bir mevsime denk geldi. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu sene bahar bayramı gibi oldu şeker bayramı; iyi bayramlar size de, sevgiler. :)

      Sil
  3. Bu sene her yer eflatun, mor. Pek minik olsa da leylek bile gördüm ya gam yemem artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor leylek olmaz haliyle, leylak elbette :)))

      Sil
    2. Mor leylek olaydı, leylaktan da mühim hadise olacaktı, haliyle. :))
      Nicelerini gör canım; ben bu sene henüz leylak göremedim, görsem zaten hemen sana göndereceğim resmini. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!