2 Mart 2024 Cumartesi

2 Mart Cumartesi

İki  sabahtır erken saatte çalan telefonlarla güne başlıyorum. Uyanmış olsam da erken saatte çalan telefon sesi ilk anda sırtımdan şöyle bir ürperti geçiriyor, ekrandaki ismi görünce biraz rahatlıyorum. Bu da böyle bir zamane durumu işte.

Hafta sonu hava güneşli olacak gibiydi, ancak sis etkisini sürdürüyor, sabah saatleri yine oldukça kapalı ve serindi hava. 
Kahvaltı sonrası Şulemle hızlıca karar verip bir kahve buluşması gerçekleştirdik. Konserden beri görüşmemiştik, bir ay olmuş bile. Mahallemizde minibüs caddesi üzerinde pıtrak gibi açılan zamane kahvehanelerinden birinde oturduk, bizim dışımızda bir iki masa doluydu, rahat rahat muhabbet ettik. Ne kadar konuşsak konular bitmiyor, "bak şunu konuşmadık"lar kalıyor yine de.
Bir ara kafenin sarman kedisi kucağıma sıçradı, kabanımın üstüne çıktı filan, bir iki okşama ile yetinecek gibi olsa ne hoş, fakat evlat hanesine yazılmak ister gibiydi. Bir süre sonra baktı ki fazla yüz bulamıyor garsonumuzun peşine takıldı. 

Öğleden sonra bir süre annemle birlikteydim, sonra Berkun Oya'nın son dizisi "Kuvvetli Bir Alkış"ı izledim. bazı yerlerinde haykırarak güldüm, bazı yerlerinde hüzünlendim, beğeniyle izledim. 
Bakalım  diziyle ilgili tepkiler nasıl olacak? Bir önceki dizide ortalık yerinden oynamıştı da...



Apartmanın bahçesinde sadece papatyalar değil,  ballıbabalar bile açmış. 

8 yorum:

  1. Ben de sizinle kahve içiyordum aslında ama görünmezlik pelerinimi giymiştim.🤪 Pek tatlıydınız. 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke pelerinini çıkartıverseydin Elifciğim, İstanbul özledi seni. :)
      Bahar da gel de yine adadır Modadır gezip dolaşalım. :)

      Sil
    2. kızım çıkarsaydın ya pelerinini :)

      Sil
    3. Ya ne çıkarcam, kikirdeyerek sizi izledim ahahahaha

      Sil
  2. Ah o telefon sesi, elbette kastettiğiniz saatlerdeki Sevgili Okul Arkadaşım, bir dönem gece fişten çekiyordum telefonu. Babannemin deyişi ile gecenin şerrrinden -sözde- kaçmak için ki bir gecenin yarısında üstelik askerken yakalanmıştım o telefona. Sonrasında bundan daha kötü ne olabilir ki demiş korksam da uzak duramamıştım çünkü zaman da beklemiyor ve telefon iyi için de kötü için de o zamanı kazandırıyor en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden telefonu fişten çekmek diye bir kavram vardı, değil mi? :))
      Şimdi cep telefonlarını uçak moduna almadığınız sürece çalması engellenemiyor, sadece interneti keserseniz cırt cırt mesaj sesi çıkmıyor hiç değilse. :)

      Sil
  3. iyi yaptık, pek güzel oldu. seninle mahalle komşusu olmayı, "hadi" deyip 10 dakika sonra buluşmayı çok seviyorum şekerparem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de pek güzel oldu, özleşmiştik. :)
      Apartman komşusu olamadıysak da mahalle komşuluğu da fena değil valla, şu mahalle sinemamız da açılsa ve yine hoop karar verip sinemada buluşsak, değil mi? <3

      Sil

Hoşgeldiniz!