19 Mart 2024 Salı

19 Mart Salı

Dün akşamüstü hızlı bir kararla evden çıktık kızımla ve CKM'de oynayan "Holdovers /Geride Kalanlar" filmine gittik. Bu hafta Oscar'lı filmleri çeşitli seanslarda gösteriyorlarmış, hem de pazartesi halk günüymüş, bizim payımıza da Holdovers düştü. 
Yıllar önce Sideways filmini severek izlediğim yönetmen Alexander Payne'in  bu son filmi, eskiden sevdiğimiz klasik filmlere benzer havasıyla -olay tam da 1970'i 71'e bağlayan Noel tatilinde geçiyor- özlediğimiz tatları tekrar yaşamamızı sağlıyordu.
Bugün de Oscar'lı bir film daha izleriz diyorduk, denk düşüremedik.

Öğleden sonra sahile doğru yürüdüm, bu defa sahile Şaşkınbakkal'dan indim, Suadiye'ye kadar yürüdüm. 
İlginç şekilde bakış açısı ve yön değişince adalar manzarasının yine farklı bir görüntüsü oldu.
Bir de deniz üstü pusluydu, adalar havada asılı kalmış gibiydiler.



Üstteki karede Burgaz önündeki motor, bir dakika geçmeden Kınalı açıklarına ulaşmış bile...

10 yorum:

  1. Çok güzel! Işığın tonu da bir dakika içinde değişmiş ve kamera daha kızıl tonuna kavuşmuş, çok ilginç!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C.ciğim, teşekkür ederim. <3
      Muhtemelen ışığın tonu değişmiş değildir, benim attığım bir kaç adım dolayısıyla oluşan açı değişikliğinden kaynaklıdır o ton değişimi. Kaldı ki, bana sorsan öyle bir fark görmüyorum, bu da genç göz/gören göz farkıdır. :))

      Sil
  2. Ay fotoğraflar muhteşem ya 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir görüntüydü, çekebildiğim kadarıyla kalsın istedim, sağol Elifciğim. <3

      Sil
  3. ay bu nasıl güzel fotoğraflar böyle, bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sergiye katalım bunları da, değil mi? :))

      Sil
    2. Büyük boy bastırarak hem de :)

      Sil
    3. Tamam anlaştık, fikir anası ve sergi küratörüm sensin. :)

      Sil
  4. senin bu kızınla gezmelerine çok imreniyorum. zamanında ada'yla çok gezerdik biz de. minikti tabii. şimdi durum "aradığınız ada'ya ulaşılamıyor" halinde. bir kaç yıla sürekli değil elbette ama arada yine bir yerlere gideriz diye hayal ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar aradığınız Ada'ya ulaşılamıyor olması gayet normal, kızcağızın işi var. Yakında yeniden birlikte gezersiniz. :)
      Bizim bu kış kızımla birlikte gittiğimiz her sinema, konser veya yer, yakında bitecek olsa da, onca senelik kısa tatillerden sonra bir çeşit piyango gibi geliyor bana. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!