7 Şubat 2024 Çarşamba

7 Şubat Çarşamba

Epeydir görüşmeye niyet etmiştik, Aralık'ta program yapmaya çalıştık, denk düşmedi, Ocak'ta Buluşalım başlıklı eposta serisine başladık, yine olmadı. Nihayet bugün sözleştiğimiz gibi Taksim'de saat 12'de AKM'nin önünde buluştuk, Sezerciğimle şeytanın bacağını kırdık.

Hedefimiz ARTER Modern  Sanat Galerisi ve orada yakın zamanda Ömer Koç'un koleksiyonundan eserlerle açılmış olan "Farz Et Ki Sen Yoksun" başlıklı sergiydi.
Bonus olarak Sarkis'in "Sonsuz" başlıklı sergisini ve genç sanatçıların eserlerinden oluşan "Kendi Gölgesinde" başlıklı sergileri de gezdik.
Bu sergileri Sevgili Sezer'le gezmiş olmanın en hoş tarafı, bir sanat tarihçisi eşliğinde olmak ve  kaçırabileceğim ayrıntılara dikkat edebilmekti. 
Sergilerin ve günün notlarını ve fotoğraflarını, en kısa zamanda Ekmekcikız'da yazmayı umuyorum.

Üç saate yaklaşan gezinin sonunda oturduk çorba, kahve içtik, tatlı paylaştık, kırk yıllık tanışlar gibi sohbet ettik. Defalarca denemiş ve her seferinde teyit etmiş olduğumuz gibi, blog aşırı tanışıp, kanımızın ısındığı dostlarla karşılıklı gelmenin keyfini paylaştık. 
Umuyoruz ki, kısa zamanda sevgili dostlarımızla yine, yeniden güzel anları paylaşalım.



Akşamüstü dönüş saatlerinde Kadıköy'deki Beşiktaş iskelesine yanaşan vapur ve sahilde oturmuş denizi seyredenler,

13 yorum:

  1. Ne güzel bir buluşma olmuş bu, ne iyi etmişsiniz, darısı başıma, her ikinizle de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmettik ve sonunda görüştük Leylakcığım. :)
      Umarım, sık sık görüşmek imkanımız olur, hepimizin birlikte ve ayrı ayrı. :)

      Sil
  2. Ayyy ikiniz de çok güzel iki insan, ne iyi etmişsiniz de buluşmuşsunuz! Yaşasın blog dostlukları!!! <3 Ve Leylâk Dalı'na katılıyorum; benim de darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Leylakcığıma yazdığım dileği tekrarlayayım C.ciğim, her zaman ve hep birlikte, imkan oldukça. :)

      Sil
  3. Ben için de çok hoş bu buluşma, Sevgili Okul Arkadaşımla Sevgili Sezer, şahanesiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin kulaklarınız çınlamış olmalı Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Darısı İstanbul'da bir araya gelebilmeye diyelim. :)

      Sil
  4. ne güzel bir günmüş ve ben yeni bir blogla da tanışmış oldum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sezer'in pandemi süresince yazdığı resim yazıları ve tanıtımları unutulmaz. Adeta hepimize online resim sergisi izletmişti. :)

      Sil
  5. aaa ne güzel ne güzel olmuş :) darısı hep birlikte buluşmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amin Şulem. :)
      Zaten tabiyatıyla senin de kulakların çınladı. :)

      Sil
  6. Çok çok memnun olduğum bir buluşmaydı. Uzun zamandır tanışıyormuş duygusu hissettiğim insanlardan birisiniz:) Devamını umuyorum. Hem Ekmekçi Kız'la hem yazıda yorumu olan güzel insanlarla... :)
    Kocaman öpücükler benden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duygudaşlıktayız Sezerciğim. <3
      Ben de buradaki diğer arkadaşlarla yine ve yeniden buluşmayı, sohbet etmeyi arzu ediyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!