15 Şubat 2024 Perşembe

15 Şubat Perşembe

Bu haftada üçüncü kez hastane ve doktor işleri için yağmur demeden yola düştük yine, annem ve kardeşimle. 
Bir haftadır süren doktor gezmelerimizdeki hava gün gün hep farklı oldu. Geçen perşembe önce ılık havayla başladık, hafta başı lodos filan derken yağmura ve soğuk havaya kadar geldik.

Bugünkü randevu nörolog muayenesiydi, ardından emar ve dopler çekimleri yapıldı. Beklerken hastane kafesinde oturduk, çay kahve içtik. Neyse ki, bekleme süresi iki saati geçmedi, yaşlı insanları randevu yok diye üzmüyor ve aradan bir sıraya sokup işlemleri yapıyorlar. 
Yarın sabah annemi yormayacağız, ben gideceğim, sonuçlar üzerinde doktorlarından bilgi alacağım. Hayırlısı diyoruz.

Günle ilgili notum, ay hava ne kadar karanlıktı, bulutlar ne kadar alçaktı, bütün gün yağmur ince ince yağdı, olacak.



Bu çiçeği Şubat 2020'de  bir parkta, ağaç kenarında çekmişim. 
Yabani nergis ya da fulya, hangisini severseniz adı o.

7 yorum:

  1. Dilerim yarın güzel sonuçlar alırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı dilekle buradayım :)

      Sil
    2. Sağolun canlar, bugün iyi haberler aldık çok şükür. Kucaklıyorum sizi. <3 <3

      Sil
  2. Kimi petunya, kimi sardunya, fesleğensin bazen manolya...Bülent Ortaçgile çağrışım yaptı aklım sen fulya ya da nergis diyince. Ben de güzel sonuçlar dileyenlere katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi oldu da hatırlattın o şarkıyı Joe'cuğum, sevdiğim Ortaçgillerdendir. :)
      Çok şükür düze çıktık canım, sağol. :)

      Sil
  3. Sevin Abla iyi haberler almanızı yürekten diliyorum.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!