6 Ekim 2023 Cuma

6 Ekim Cuma

Dün gece neredeyse hiç uyuyamadım. Bu defa uykusuzluk nedeni gün boyunca attığım 21.000 adım idi sanırım, zira bu adımlar yaklaşık 16,8 km karşılığı imiş.
Telefonumun adımsayarı bu sonucu sanal konfetilerle kutladı, çok güzel. 
Gel gör ki olağanın dışındaki bu kadar çok adım bedenim, kaslarım üzerinde büyük  şaşkınlık yaratmış olmalı, tepkisini bir türlü  uykuya geçmeyerek gösterdi. 

Sabah dünden bugüne ertelediğim pilates dersim vardı. O uykusuzlukla yataktan nasıl çıktım, üstüne kırk dakika nasıl yürüdüm ve ders yapabildim bilemiyorum. Tam, çivi çiviyi söker oldu!
Eve dönüşte kahvaltı yaparken az biraz kendime geldim neyse ki, böylece  bir saat daha dinlenince pazar alışverişine çıkabildim. 

Öğleden sonra Kadıköy'e inip Ankara kızlarıyla vedalaşmayı, belki bir kahve içmeyi umuyordum. Meğer, onlar dün bugüne dair yaptıkları planı değiştirmiş ve sabah karşıya gidip dönmüşler ve bu nedenle benim bildiğim programları kaymış. 
Sonuçta, dünkü buluşmanın kısa versiyonunu bugün tekrarlayamadık, telefonda vedalaştık. Bakalım, bundan sonraki buluşma nerede olacak?



Benim kaktüs hiç "mevsim döndü, çiçek açmak mı, o da neymiş" havasında değil anlaşılan.
Bu sabah yeni iki güzel kokulu balkonda beni bekliyordu. 
O güzel çiçeğin ömrünün bu akşam bitmiş olması ne çelişki değil mi?

10 yorum:

  1. adımlar için maşallah diyorum. çiçekler bir harika, baharı hatırlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adımlar da şaşkın! :))
      Kaktüs çiçeklerinin güzelliği, gövdenin dikeni ve tuhaflığıyla ters orantılı oluyor genellikle. :)

      Sil
  2. Sevgili Okul Arkadaşım, her seferinde maşallah diyorum fakat üst üste bu kadar zorlamaya gerek var mı diye de düşünüyorum:) Uykuya geçememek çok normal. Maçlar sonrası hallerimizi düşündüm okurken, uyumak ne mümkündü, maç esnasından farkında olunamayan o kadar zorlamanın ardından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlamak kastı yoktu Sevgili Okul Arkadaşım, denk düştü diyelim, hem serde kısmın flanözlük de olunca, sohbeti oturarak değil yürüyerek yapmak şart oluyor sanki. :))
      Maşallah için teşekkürler. :)

      Sil
  3. Ah Ekmekçim 32 bin adımı da gördük ömrümün protezli deminde. Protezler bana mısın demedi ama vücut ekşimiş ayrana döndü haliyle :))) Yalnız biz iki gündür uykusuz olduğumuz için adeta uyumadık bayıldık, iyi oldu bünyeye. Dün aslında biz de seninle kısa da olsu buluşuruz diye umuyorduk ama sabah Funda arkadaşıyla konuşunca aklı Reşat Ekrem Koçu sergisinde kaldı. Zira o konuda bir kitap yapıyor. Öyle olunca hiç hesapta yokken Salt Galata'ya geçtik. Sergi, fotoğraf, Gümrük Lokantası derken döndük Kadıköy'e. Moda maceramız malum, hüsranla sonuçlandı. Oysa ne kadar yakınmış pat diye yürürmüşüz, işte acemilik. Tramvay bize en az bir saat kaybettirdi, Moda planımız da bozuldu. Dönüşte İstanbul Kitapçısı'ndan ıvır zıvır bir şeyler alıp acele birer kahve içtik terasta. Sonra Kadıköy Çarşıdan karbonhidrat takviyesi yaptık tren için, otele uğrayıp onları bıraktık. Sonrasında da hızlı bir Yeldeğirmeni turu. Yeldeğirmeni'ne bayıldık. Ama ben yine en berbat terleme anlarımdan birini yaşadım, üstüne de rüzgarı yedim. Yine otele gidip üst baş değiştik ve ne olur ne olmaz diyerek Söğütlüçeşme'ye ulaştık. Ne mutlu ki taksinin biri bizi aldı ama 1 saatimiz de istasyonda kalabalıkta bekleyerek geçti. Planların bozulduğu başıbozuk bir gün geçirdik anlayacağın. Oysa Moda'ya erken varabilsek mis gibi bir çay içerdik ve görüşürdük. Kısmet diyelim. Yeni bir lokalizasyonda yeni bir birliktelik dileğiyle sevgiyle kucaklıyorum seni. Sizlerle beraber olmak harikaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adımların bu sayıya ulaşacağını tahmin ettim Leylağım, sizin sabah mesaisi de vardı. :))
      Funda'nın bu kadar ilgilendiği bir konudaki sergiyi görmesi çok iyi olmuş, Gelecek defa yine buluşuruz.
      Sizin Moda tramvayı maceranız da tam macera ama! Moda tramvayına binmek çevremizi tanıyalım gibi bir yolculuk, gereksiz uzun, keşke önceden konuşmuş olsaydık söylerdim size, ama nereden bileceğiz?
      Neyse, "bu da böyle bir anımız" olarak kayda alınacak bir konu olacak. :))

      Sil
  4. Kaktüs çiçeklerine de sana da maşallah...
    Bir dahaki buluşma nerede olacak ne zaman olacak bilmiyorum ama çok istiyorum sizlerle bir de ben bir araya gelebilmeyi... Blog buluşmaları candır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam olarak öyle, blog buluşmaları candır ve gelecek defa birlikte olmak dileğim arzumdur. <3
      Maşallahlara çok teşekkür. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!