3 Ekim 2023 Salı

3 Ekim Salı

Bilgisayarın başına oturdum ve bugün ne yaptım diye düşündüm, oysa henüz gün bitmedi bile ne çabuk unuttum!? Bir düşüneyim bakalım, galiba şöyle...

Dün gece bir süre kas ağrısı nedeniyle uyumakta zorluk çektim, hocam kadife eldiveniyle kibar kibar zorlamayı iyi bilir. Eski tecrübelerimden hatırlıyorum, pilates çalışırken vücut yeniden alışana dek zaman zaman çalışmanın bir kaç sat sonrasında hatta ertesi gün bile kas ağrısı olacak. Ne mutlu ki, çalışabilen kaslarım var ve ağrıyor. Hayır hayır şaka veya mazoizm değil, belirli yaştan sonra vücudumuzu çalışabilen kaslarımız ayakta tutuyor, zira.

Gün içinde annemin evinde yemek yapmak, uzaktaki kardeşimle ve kızımla konuşmak neler yapıyorlar haberlerini almak, bir süre bankada sıra gelmesini beklemek (artık şubede çalışan memur sayısı iyiden iyiye azalmış, o nedenle sırada bekleme süresi uzamış) biraz yürüyüş, biraz eksik alışverişi derken akşamüstü oldu.

Sonunda Magarsus'un son iki bölümünü de izledim ve bitti. Oyuncu kadrosu çok iyiydi ve oldukça sert sahneler olmasına rağmen, narenciye üretim ve satımında dönen işler ve diğer illegal haller konusunda dehşet verici ihtimaller öğrenmiş oldum. Gelecek sezonda madencilik işlerine el atılacak belli ki, bakalım...



3 Ekim 2019, Porto gezisinden bir anı, 
Ponte Luis yakınlarında seramiklerle süslü bir ev,

10 yorum:

  1. Ay Magarsus'dan sonra bu sene portakal nasıl yiyeceğiz bilemedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakal bir türlü, lahana diğer türlü... Fena gerçekten. :))

      Sil
  2. magarsus'a başladım ben de. ilk iki bölümü izledim. şu anda internetsiz bir evde oturduğumuzdan dizi ve filmlere uzak kaldım. sonra son hız yetişeceğim size inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hızlı bir hareketim yok cancağızım, sen beni hızla geçersin merak etme, ben yine anne dizilerine eşliğe devam ediyorum. :))

      Sil
  3. Ben de izliyordum ama küfürlerden dolayı bıraktım.

    YanıtlaSil
  4. Evin , İstanbul'da acaba nerede diye kendime sorarken Porto'da olduğunu öğrenmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev, İstanbul'a tepeleri, denize sokulan haliçi ve bazı halleriyle benzeyen bir şehirdeki eski tarihli geziden. Porto ve Lizbon gerçekten İstanbul'u hatırlatan şehirler, benzerlik o nedenle olsa gerek. :)

      Sil
  5. Magarsus'u ben de beğendim. Sanırım iki bölümüm kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevap verene dek bitmiş olmalı. :)
      Bugün annem anlatıyordu, narenciye dalda kalmış, toplayan yokmuş! Bakar mısın? Ne dolaplar dönüyor kim bilir... :((

      Sil

Hoşgeldiniz!