12 Eylül 2023 Salı

12 Eylül Salı

Bugün S.ciğimle Torba, Gümbet, Bitez üçgeninde gezinerek, etkileyici mimari yapılar ve oralarda sergilenen modern sanat eserleri gördük. 
İlk gördüğümüz Torba Casa Dell'arte Hotel'deki karma sergiydi. Butik otelin yapısı, konumu, binanın içindeki eserler bütünlük ve uyum içindeydi.
İkinci uğrağımız Caresse Resort Otel'deki sergi merkezi ve ek olarak otel lobisi ile katlarında sergilenen çoğu genç sanatçıların modern tarzdaki çalışmaları oldu.
Caresse'nin nasıl kurgulandığına dair bir video için buraya bakabilirsiniz.
Son durağımız tabii ki Zai Yaşam Merkezi oldu. Burada ünlü ney sanatçımız Mercan Dede'nin Atlantis Rising başlıklı sergisini gördük, biraz soluklandık ve sanat dolu günü tamamladık.


Onca sergi gezip sanat eseri gördükten sonra Bitez manzarasındaki denizin ve gökyüzünün rengine tav olmama ne buyrulur?

4 yorum:

  1. en güzeli! tav olmana şaşırmadım, ben de olsam buna tav olurdum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında, manzarayı o sergilerin bulunduğu otelden çektim, bina içinde onlar vardı. :))

      Sil
  2. Bu Bitez manzarasına 2019'daki lise gezimizde ben de tav olmuştum, bir de Zai'ye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de çok çok güzel Leylakcığım, halen güzel hem de. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!