1 Eylül 2023 Cuma

1 Eylül Cuma

30 senedir aynı coğrafyada aynı eve tatile geliyorum.
Her şey değişti  bu süre içinde, önce çocuklar birdi iki oldu. Yıllar geçti gitti, kalabalık gelmeler tek kişilik dev kadroya dönüştü. Çevre müthiş değişti, sahilin tek kurulu düzeni bizim yapılar iken, artık adım atacak yer kalmadı.
Belki değişmeyen tek şey  bu yarimadada olmanın verdiği iyi duygular ve yaşasın tatil diyebilmek.

Havaalanında uçak için beklerken içilen kahve,
Daha mı iyi geliyor nedir?

Bir de günün enn güzelliği, havaalanından şehre ve koyumuza gelirken yapılan aktarmalarda göz ucuyla ve çok heyecanla bakılan voleybol maçının uçuran sonucu; yaşasın kadın takımımız. ❤️

8 yorum:

  1. İyi tatiller, keyfin bol olsun...

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller Sevgili Okul Arkadaşım. Maç hakkaten uçurdu bizi. Ve söz konusu coğrafyaları eski halleriyle hatırlamak istiyorum hep ve asla gitmeyi düşünmüyorum yıllardır, artık operasyonlar nokta atışlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Bence, yıllar geçse de yine de bir görülmeli o sevilen coğrafyalar. Belki bazı izlere rastlanır, belli mi olur? :)

      Sil
  3. Ekmekçimmm çoook iyi tatiller, maviyi sana emanet ediyorum, ben artık yavaş yavaş yeşile geçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın C.ciğim. :)
      Hem yeşil de candır, olmadan olmaz. :)

      Sil
  4. aaa nasıl olmuş okumamışım ben buraları birkaç gün, neyse çok değil. İyi tatiller Ekmekçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Joe'cuğum. :)
      Sayılı gün, güzelce geçti bitti. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!