22 Ağustos 2023 Salı

22 Ağustos Salı

Bazı günlerin yek diğerinden farkı olmayabiliyor da  çok küçük ayrıntılar onları değişik algılamamızı sağlıyor.
Sabah Rod Stewart'tan dinlediğim şarkının sözlerine bakarken, şarkının aslında başka birine ait olduğunu öğrenmem, mesela. 
Çok mu önemli? Değil.  Sadece bu bilginin beni gülümsetmesi hoş geldi bana.
Bu arada CCR olarak bilinen bir Amerikalı rock grubuyla tanışmış oldum. Belki dinlemiştim de farkında değildim. Meğer geçenlerde ölen Tina Turner'ın alameti farikalarından biri haline gelen Proud Mary şarkısı da onlarınmış.
Neyse işte, bu da böyle...

Dün başladığım kitap bugün beni aldı götürdü, büyük keyifle okudum. 
İngiliz yazar Graham Swift'in romanı "Annelerin Kutsal Pazarı"nı Didar Zeynep Batumlu çevirisiyle İş Bankası Yayınları arasında bulabilirsiniz.  
Kitabı okurken "ne kadar sinematografik" diye düşünmüştüm, meğer yakın tarihte filmi de yapılmış. 
Bu aralar İş Kitap'a her uğradığımda çağdaş edebiyat temsilcisi nefis kitaplarla tanışıyorum, üstelik piyasaya göre çok uygun fiyatlarla satılıyorlar. 



Sıcak havada en çok neyi özlerim?
Su kenarında yeşillikler içinde olmayı,
O vakit 2019'dan bir anı gelsin, günü şenlendirsin.

2 yorum:

  1. Seni perşembe günü Porsuk kenarına götürerek bir nebze su kenarı, yeşillik özlemini gideririz diye düşünmekteyim :)) Sayende biz de tabii ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz serinlik, biraz su sesi,
      O benim işteeee!
      Biraz kül, biraz duman, o benim işteee'den ilhamla. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!