4 Haziran 2023 Pazar

4 Haziran Pazar

Dün gece ve bu sabahki yağmurlar güzeldi, fakat güneş bulutları aralayıp ortaya çıkamayınca nem fena oldu. Haydi buyrun yine şikayet, bize de yaranılmıyor!

Bugün için anılmaya değer bir hareketim yok sanki...
Sabah Storytel'de bir süredir dinlediğim Latife Tekin'den "Sevgili Arsız Ölüm" bitti. Tilbe Saran'ın seslendirmesi muhteşemdi, metni yaşatıyordu.

Sabahtan sonraki iki saatte mutfaktaydım, mantar çorbası, fasulye kavurması ve dün Şulemden öğrendiğim usulle çilek reçeli yaptım.
Akşamüstü orta ölçekli bir mahalle turu attım, bir iki alışveriş de yürüyüşe dahil oldu. Yağmurdan sonra çiçek kokuları arşa çıkıyordu diyebilirim. Yasemenlere, iğdeler eşlik ediyordu. Ihlamurlar da yakında başlar.

Eve dönünce bir kaç video izledim, haberlere baktım filan, gün yine geçeyazdı.



Çarkıfelek de çiçek açmış, saat kaç gösteriyor mu sizce?

6 yorum:

  1. bu da ne acayip bir çiçek değil mi? ne muhteşem...
    haziran ayı artık böyle ekmekçim, yarı yağmurlu yarı güneşli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum çarkıfelek çiçeklerine. <3
      Bizim mahallede çoğaldılar son yıllarda, mutluyum. :)

      Sil
  2. Ah ne güzel bir çiçek, gerçekten, passiflora da mı deniyordu Çarkıfeleğe?

    Ve seni her ziyaretimde böyle farklı çiçeklerle karşılıyorsun ya bizi, ne kadar teşekkür etsek az bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ta kendisi, passiflora bu diğer adıyla. :)
      Ah büyük zevk benim için, o çiçekleri görmek tanımak tanıtmak. :))

      Sil
  3. Sakin güzel bir günmüş Ekmekçiğim! Çarkıfelek bu muymuş? Ay çok nazlı oluyor Almanya’dakiler, bir iki aldım ama hiç çiçek açtıramadan yazı geçirdi kışın da donarak ölmüş, beceremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarkıfelek bu evet, sizin orada bu iklimin bitkilerini yetiştirebilmen için bir limonluk gerekecek sana. :))
      Dünün sakinliği bugünkü fırtınanın öncesiymiş, meğer...

      Sil

Hoşgeldiniz!