1 Haziran 2023 Perşembe

1 Haziran Perşembe

Bu sabah  güne erkence başladık, kızımın gelmişken yapılacak işleri, saç, bakım vb randevuları  vardı. 
İki iş arasında sahile inip denizi seyretmiş. O işini bitirip geldiğinde ben de tarhana çorbasının altını kapatıyordum, denk geldi.
Öğleden sonra dünkü tahlil sonuçlarında da sorun olmadığı belli olunca, keyfimiz yerine geldi.

Akşamüstü mahallemizin butik AVM'sine gidip bir kaç çul çaput bakındık, beğenilen ve alınmak istenen bir şeye denk gelmedik. Yeni sezon fiyatları ağzımızı açık bıraktı, o kadar...

Bunca koşturmaca arasında arkadaş buluşmaları da olsun isteniyor, öyle olunca kısıtlı zaman göz açıp kapatıncaya dek geçip gitmeye başladı bile. 
Neyse, buna da şükür.



Bu haftanın karşı kıyı seferinden,
Vapurumuz Karaköy iskelesinden ayrılmış, Eminönü'ne yanaşmak üzere manevra yapıyor,
Arka planda Galataport önünde demirli yolcu gemileri ve Karaköy yolcu salonu görülmekte,

6 yorum:

  1. aaaa kaç gündür okumuyordum kızın gelmiş!!!! gözün aydın!!!!! 3 gün ara verdim şu işe bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. :)
      Hızlıca karar verdi, sınav dönemi öncesi kafa dağıtmaya geldi diyebiliriz.

      Sil
  2. yeni sezon, eski sezon ben her fiyata ağzım açık bakıyorum. "sürekli bir şaşkınlık halinde, durduramıyoruz hocam" :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın, bazı fiyatların nedeni, nasılı ciddi bir muamma benim için, olsa olsa fırsatçılıktan sebep diyorum artık. :((

      Sil
  3. Bir süre daha özellikle giyecek etiketlerinden uzak durmakta yarar var. Temel ihtiyaçlar ve aciliyeti olanlar öncelikli artık:) Teselliyi, rabbim başımızdan eksik etsin reisimizin mal beyanında buldum ben; bitmeyen akraba borçları. Yazık, birini kapatınca öbürüne dadanmak zorunda kalmış adamcağız. Şahsen halime şükrediyorum, sarayda oturmak da çare değil demek ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir mal beyanı okudum, oldukça ilginç geldi, hatta aa, hadi yaa nidalarıyla anlamlandırılacak düşünceler geçti aklımdan.
      Hatırlarsınız, bizim gençliğimizde çeşitli espri mahiyetli sözler vardı, borç isteme benden buz gibi soğurum senden, filan derlerdi. :)).

      Sil

Hoşgeldiniz!