18 Kasım 2022 Cuma

18 Kasım Cuma

* Dün lodosun arkasından yağan yağmur pek kibar yağdı sonra devamı  gelmedi. Gündüz hava yine bulutlu ve esintiliydi. Balkondaki begonvilin tüm çiçekleri döküldü gitti, oysa geçen sene ay sonuna dek üzerinde kalmıştı.

** Bugün pazar alışverişi sonrasında bir de markete gitmem gerekti, o sebeple yeniden pazar yoluna girdim. Aheste beste gezinip pazar alışverişi yapanların arasından tempolu şekilde yürüyerek geçmeye çalışmak  ne zormuş. Dönüşte aslında mesafe olarak diğerinden daha uzun olan diğer yoldan dönmeme rağmen,  süre daha kısa oldu.

*** Akşamüstüne doğru kuaföre gittim, saçımı boyattım. Aynı saatlerde kızım da Ankara'da kuafördeymiş, keratin bakımı yaptırıyormuş, düz fön çekilmiş saçlarının fotoğrafını gönderdi. O zaman farkettim, yıllardır böyle düz saçlı görmemiştim kıvırcığımı.


Dip Not:
Yiyeceklerin sergilendiği vitrinleri seyretmeyi sevenlerden misiniz?
Özellikle pastane vitrinlerinin albenisi...

4 yorum:

  1. Direkt büyütüp seyrettim, şimdi de mutfağa keşif seyahatine doğru süzülüyorum gece gece :)))
    Bu keratin bakımı denen şey doğal düzleştirme mi? Güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu vitrin Burgaz adadaki Ergun pastanesinin. Son gidişimde bakakalmıştım, bir foto almadan edemedim. :))
      Keratin bakımından sonra saç bir miktar düzleşiyor, amaç elektriklenmeyi, sertliği gidermek. İşe yaramış gibi duruyor. :)

      Sil
  2. ay böyle vitrinleri seyretmek çok tehlikeli ama cancağızım. hangisine bakacağımı şaşırdım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tehlikeli, o kesin de yanısıra çok da çekici, bakmazsan da olmuyor. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!