30 Eylül 2022 Cuma

30 Eylül Cuma

 * Günü bitirirken haftayı da ayı da bitiriyoruz, yarın Ekim başlıyor. 
Öyleyse, sonbahar uğurlu gelsin.
On gündür süren koşuşturmacalarımızda yarın bir dönemeç daha alacağız.
Yaşarken hızlı çekim geçen bu günleri nihayetinde size de anlatacağım, az kaldı.

** Bugün yine sıcaktı, hem de yaz sıcağı gibiydi. Neyse ki, günler kısalıyor o nedenle sıcak saatler yaza göre çok daha az bunaltıyor. Malum, bugün pazarımız vardı; sonbahar tezgahları cıvıl cıvıldı. Palamut da bollaşmış ve ucuzlamıştı, umarım haftaya da devam eder, zira bugün balık almaya sıra gelemedi.
Küba gezisi yol arkadaşlarından iki aile Puglia gezisi yaptılar, hani şu kümbet gibi ilginç  yapıların olduğu İtalyan çizmesinin topuğundaki bölgeye gittiler. Fotoğraflarından gördüğüm kadarıyla gezdikleri yerlerin bir kısmı -henüz göremediğim Mardin'e- benziyordu. 
Bugün gördüğüm bir deniz kenarı fotoğrafındaki sahile atılmış yosunları ise bizim devre mülkün sahilini sık sık şereflendiren yosunlara benzettim -benzetecek şey kalmamış gibi-  arkadaşım kibar neyse ki,  "kuzendir onlar" dedi. 

*** Dün geceki Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde gençlerin söylediği Zülfü Livaneli'nin Nefesim Nefesine'sini dinledikten sonra, haliyle gibi aslını dinledim, bir kaç kere. Oradan da Zülfü Livaneli'nin 50. Yıl - Bir Kuşaktan Bir Kuşağa albümünü dinlemeye başladım. Durup durup dinliyorum, o kadar çok sanatçı var ki, hepsi de öyle güzel yorumlarla katılmışlar ki...



Dip Not:
İki sene önce,
Pandeminin göbeğinde,
Eylül ayını incirli şeftalili kek ile bitirmişim,
Bugün denk düştü.

4 yorum:

  1. Haydi bakalım Ekmekçim, hayırlısıyla gerçekleşsin, her şey yolunda gitsin. Siz gelirken biz dönüyoruz komik lafı gibi oldu şimdi bu durum, yarın sabah erken çıkıyoruz biz de. Cümleten iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sağlıkla Antalya yazına kavuşmuşsunuzdur Leylakcığım. :))
      Güzel dilekler için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. sabırsızlıkla bekliyoruz detayları :)

    nefesim nefesine ennnnn sevdiğim livaneli şarkılarındandır. dizide gençler söylerken ben de öldüm bittim tekrar. "Nesine yar nesine / Ölürüm ben sesine / Bir daha vursa idi / Nefesim nefesine"...müthiş güçlü dizeler, müthiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel çook! :)
      Diyorum ki, bir Livaneli konseri olsa yine birlikte gitsek... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!