23 Mayıs 2022 Pazartesi

23 Mayıs Pazartesi

Bugün yağmur bekleniyor gibiydi, yağmadı. Öğlen civarı bulutlar arttı, sonra yine açıldı, biraz da lodostan esen rüzgar vardı.

* Sabah erkenciliği devam ediyor, dün gece vakitlice yattığımdan bu sabah daha rahat kalktım. 
Önce elime telefonu aldım, içimden bir ses "iki saati çürütme bırak şunu kal işine bak"  dedi. Uydum içimdeki sese, kızım gideli beri kaçındığım onun yatağını, nevresimini değiştirme işini yaptım, kendi çarşafımı değiştirdim, çamaşırları makineye attım, dünden astığım kuruyanları topladım ve ohh, içim rahat egzersize başladım.

** Kahvaltıdan sonra annem kendine gelme faslındayken ben bir tur market alışverişi yaptım. Öğlende birlikte mahalle parkımıza gittik, hafta içi, okul günü olduğundan park sakindi. Bu defa annem parkta fazladan bir tur yürüdü maşallah, yürüyüşten kalan zamanda parkta oynayan minikleri seyretti. Annem oturup güneşlenirken ben de bir tur market alışverişi daha yapıverdim.

*** Akşamüstünü kaç gündür aklımda olan "Sen, Ben, Lenin" filmine ayırmıştım.  Oyuncuların resmi geçit yapar gibi oynadığı, tek mekanda geçmesine rağmen canlılığını yitirmeyen filmi büyük keyif alarak seyrettim.  Barış Bıçakçı'nın senaryo yazarı olması benim için bir cazibe kaynağıydı, bunun yanında ortak senarist ve yönetmen Tufan Taştan'ı tanıdığıma ayrıca memnun oldum. Filmin sevdiğim sürprizi, sondaki jenerik şarkısında Seyyal Taner'in şahane sesini dinlemekti.



Dip Not:
Gölgesinde oturduğumuz genç çınarın tazecik yaprakları,  
Henüz oluşmaya başlamış dikenleri bile çıkmamış kozalakları,
Hafif esen rüzgar, yukarlardaki bulutlar...

8 yorum:

  1. gördüm sizi parka giderken ama benim de acelem vardı ondan seslenmedim. sanırım tek mekanda geçmesinden ben pek sevmedim "sen, ben, Lenin" filmini. sanki senaryoda da yer yer kopukluklar vardı ama oyuncu kadrosunda yok yok. kendimi verip bir daha mı izlesem acaba. bu arada Mubi üyeliğiniz varsa "virgin mountain" kesinlikle ama kesinlikle kaçırmayın derim. son zamanlarda izlediğim en güzel film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bakir Dev" mi bu film, ben de izleyim heman :)))

      Sil
    2. Komşucuğum,
      Sen, Ben, Lenin'in yönetmeni Tufan Taştan'la yapılmış bir röportaj var, filmden sonra izlemiştim.
      https://youtu.be/-gA3TD_fTe4
      Vakit ayırabilirsen, belki bazı konularda yardımı olur. :)

      Biz annemle sokağa çıktığımızda tüm dikkatimi ona vermeye çalışıyorum, etrafımda ne var farkında bile değilim. Seni görmedim bile. :))

      Sil
    3. Leylakcığım,
      Tatile gitmeden önceydi, bu filmi görmüştüm, izleyeyim dedim, sonra fırsat olmadı. Şimdi referansımız da varken, izlemeli. :)

      Sil
    4. evet evet "Bakir Dev"...mutlaka izleyin.

      Sil
    5. İzleyeceğiz komşucum. :))

      Sil
  2. Sinemada kaçırmıştım, hep yazdığım üzere pandeminin bendeki en büyük yan etkisi, televizyonda ya da bilgisayarda film izleyemek oldu... bu kez başaracağım Sevgili Okul Arkadaşım; bu film bana sıklıkla hatırlatıldı çünkü. Netflix'deymiş şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Okul Arkadaşım, şimdi izleyebilirsiniz. Kasım'da gösterime çıkmıştı, o zaman sinemaya gitmiyordum, gerçi şimdi de şeytanın bacağını kıramadım henüz, aklım kalmıştı. İzledim, memnunum. :)
      Bu arada, sizin sinemada kendi yerinize kurulup film izleme azminizi de hayranlıkla izliyorum, belirteyim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!