7 Ocak 2022 Cuma

7 Ocak Cuma

Bulutlu bir güne başladık önce, tam yağmur beklenen saatte güneş yüzünü gösterdi, sonra yine bulutlar geldi, yağmur gelmedi. 
 
* Sabah erken uyandım, biraz kitabıma devam ettim. Ardından İKSV'nin Mitolojik Hikayeler serisinin 3,4 ve 5. bölümlerini izledim. Gayet keyifli yorumlar, mitolojiye getirilen farklı bakış açısı hoşuma gidiyor.

** Günün devamı oldukça sıradan geçti, pazara gitmek, malzemeleri yerleştirmek, yemek yapmak...
İnsan bazen sıradan oluştan sıkılıyor, sonra hayat bir şeyler getiriyor, bazı olaylar oluyor, belki de diyorsun, sıradanlıktan sıkılmaya devam etseydim daha iyi olacaktı.

*** Akşamüstü saatlerini yine dadandığım diziden bölümler izleyerek geçirdim. 
Bir ara kızımla konuştum, onun sesini duymak iyi geldi.
Şimdi gidip annemin akşam yemeğine destek olmak üzere istediği erişteyi pişireceğim.
Ağzınızın tadı yerinde olsun.



Dip Not:
Fotoğraf tam 6 sene öncesi bugünden, 
Beşiktaş'taki Kadıköy iskelesinin yan tarafındayız,
Lodos varmış, esip coşmuş yine,
Rıhtıma çarpan dalgaların izi kalmış.

9 yorum:

  1. Otoğraf ne güzel, o vapurlara bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otoğraf ne ki, fotoğraf tabii. Klavyede disleksik oluyorum ben :)))

      Sil
    2. "Otoğraf" fotoğrafın bir önceki hali olabilir, ya da bir sonraki. :)))
      Bu vapurlara ben de bayılıyorum. O sonradan çıkardıkları düdüklü tencerelere değil tabii ki! ;)

      Sil
  2. Anneniz ne kadar şanslı. Hep etrafında olan böyle bir kızı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)
      İkimiz de şanslıyız diye düşünüyorum. :)

      Sil
  3. Sen benden daha çok takip ediyorsun mitolojik hikayeleri! Çok teşekkürler bağlantı için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İKSV'nin sayfasına aboneydim zaten, o nedenle yayınlanınca hemen haberim olabiliyor. :)
      Bir de eğlenerek seyrediyorum, içimdeki çocuk da mutlu oluyor. :)

      Sil
  4. bugün aynı şeyi düşündüm biliyor musun, "sıradan mıradan ama ağrısız sızısız iyiydim yahu" dedim kendi kendime :) tez zamanda rutine dönmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ve diliyorum, en kısa zamanda rutine dönersin Şulem. Bu sıkıntılar uzadıkça insanı bezdiriyor, biliyorum. :(

      Sil

Hoşgeldiniz!