29 Ekim 2021 Cuma

29 Ekim Cuma

Sabah uyanınca, "hani bugün güneşli olacaktı" deyivermşim, insan kısmıyız bir türlü hava beğenemiyoruz ya. Neyse, öğlene doğru poyraz sert esti ve bulutları dağıttı, güneş parladı.

* Pazara gideceğim, erken davranayım dedim. Aklıma bir soru geldi "bayram bugün, pazar açılmış mıdır?" cevapladım hemen "açılmıştır, açılmıştır!" Çıktım gördüm açılmış, ancak tenhaydı, satıcılar birbirine "millet bayramda, biraz sonra gelirler" diyordu. Nitekim öğlende unutulmuş bir iki şey için tekrar gittiğimde, alış veriş hızlanmıştı.

** Arta kalan zamanda ev içinde çeşitli şekillerde oyalandım, ne yaptım çok da hatırlamıyorum, gün akşam oluverdi. Bazı günler böyle oluyor, iki üç hareketle gün bitiyor, bazısı daha bereketli sanki bir dolu iş sığıyor.

*** Şimdi yazarken hatırladım, bir ara albümleri karıştırdım. Bir iki eski fotoğrafı çocuklara, kardeşime, yeğenlere gönderdim. Biraz onlar üzerinde yazıştık, eskiye dalınca zaman çabuk geçiyor, sanki. Bir süre de instagramdır, whatsappdır yazışmalarla geçti. Tamam işte, zaman uçtu.  


Dip Not:

Fotoğraf arkasında yazılı olan:
29 Ekim 1973, Bursa, Yenişehir,
Ortaokullar arası kompozisyon yarışmasında birinci olduğum yazıyı okurken,

Fotoğraf arkasına böyle not yazdığıma göre, o yarışma ve bayram töreninde çıkıp okumak önemli, değerli. Ödül aldığım yazı nasıldı, ne anlatıyordu derseniz, saklamamışım. 
Yıl 1973, Cumhuriyetin 50. senesini kutluyoruz. Hatırladığım kadarıyla yarışmanın ana başlığı  Cumhuriyetimizin kuruluşunun 50. yılı hakkındaydı.  

8 yorum:

  1. Hiç öyle şımarmış bir halin yok. Ne kadar güzel bir resim ödüllü veya ödülsüz her şekilde.
    Bugün ben de resimlere daldım tesadüf, ben de sağa sola gönderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlıydım sanırım, kürsüye çıktığımda. Başka fotoğraflar da var, ödülü alıyorum, başka arkadaşlarım da var yanımda. Bir de geçit töreni fotoğrafı var. :)

      Sil
  2. Gecikmiş olsa da tebrik ediyor, alkışlıyorum Sevgili Okul Arkadaşım, şahsen çok gururlandım:)

    Bu arada akü de gözümden kaçmadı, mikrofon ve anfi için miydi acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım. :)

      Aküye ben de dikkat ettim şimdi, muhtemelen öyleydi. Aslında tören alanı, okulumuza çok yakındı, ama, herhalde akü asıl kaynaktı.

      Sil
  3. Bayramımız kutlu olsun canım benim.
    Evet, bazen öyle oluyor ve gün bitiveriyor. bazı günlerse yapışık cıvık bitmek bilmiyor. Ama boş da geçmemiş, fotoğraflara bakmak her zaman en zaman alan iş. Çünkü bazen bir fotoğrafla nerelere yolcululuk yapıp da dönmek gerekiyor . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlu olsun cancağızım. :)
      Fotoğraflar bazen öyle uzun yolculuğa çıkarıyor ki, zaman kuşun kanadına biniveriyor. :)

      Sil
  4. fotoğrafa bayıldım, baktım uzun uzun. canımsın.
    güzel bayramlar görelim artık. coşkuyla, gururla kutlayacağımız. budur dileğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğin dileğimdir, dileğimizdir. :)
      Fotoğraf o zamanlar için oldukça tipik işaretler taşıyor aslında, ben de tekrar tekrar baktım, yeniden. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!