2 Eylül 2021 Perşembe

2 Eylül Perşembe

Bugün uzun bir gün oldu, sabah 10:30'da göl kenarından yola revan olduk akşam 19:30'da köyümüzün sahilinde günbatımı izlemeye yetiştik. 

* Dün, göl kenarındaki aheste hayat çok iyi geldi. Oturup 14 kg barbunya ayıkladık, bisiklete bindik, sohbet ettik, ev yapımı şarap içtik, güneşi gölle Karsak boğazı arasından uğurladık.

** Bugün parçalı bulutluydu hava, sıcak İzmir'e kadar bunaltmadı, sonra da idare ettik. Yol boyu Cem Karaca, Abba, 80'ler, 90'lar derken bir dolu eşlikçimiz akışa destek oldu. Çine'de köfte ve çöp şiş yemek projesi kafaya konulunca, yolumuzu bir dirsek boyu uzatmış olduk ama yediğimiz yemeğe değdi.

*** Bizim sahil yine rüzgarla karşıladı bizi. Umarım yarın sabah deniz sakinleşir ve deniz banyolarımız keyifli olur.

Bir de, gelir gelmez ilk sürpriz olarak, sahile doğru inerken bahçesindeki sarmaşıkların gölgesinden yürüdüğümüz eski sitenin yıkıldığını gördük. Eskisinin yerine yenisi dikilmeye başlamış, hatta kaba inşaatı tamamlanmış bile. Bodrum'u betonla donatma faaliyeti tam gaz sürüyor.


Dip Not:
Bu da yeni sahil eğlencesi, deniz salıncağı
Bakalım kapış kapış gidiyor mu, sadece süs mü?
 

12 yorum:

  1. Bir Çine ve çöp şiş hikayesi yazacağım sanırım, fakat siz döndükten sonra.:) Çok keyifli, çok eğlenceli Bodrum günleri dilerim Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ediyorum Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Ve de Çine hikayesini merakla bekliyorum.
      Bizim ailede de genetik bir Çine'de çöp şiş yemek geleneği var. :))

      Sil
  2. İyi tatiller diliyorum Sevin Abla keyifli olsun🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Sevdacığım. :)
      Ben de Bilgeciğime mutlu bir okul senesi diliyorum. :)

      Sil
  3. Salıcak çok güzel bir fikir bence bir tane yetmeyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünkü gözlemlerime bakarsak, bir tane yetiyor. :)
      Belki şimdi mevsim nedeniyle kalabalık azaldı, onun da etkisi vardır.

      Sil
  4. Geçtiğimiz iki yazdır güneye inerken hep Çine ve köftelerinin yol boyu gördüğüm reklam yazılarından dolayı aklımda kalmışlığı var.Yemedim ama.Nedense yol yemeklerine hem özenir hem de içimden bir güvensizlik hissederim, iyi midir, kötü müdür, nerede yemeli,hangisi iyi yapar ki falan diye işte.
    Bodrum denilince akla dağ taş beyaz beton geliyor artık. Belediye Başkanları da şikayetçi ,salgında gelmeyin diyip duruyordu. Lakin inşaatlar tam gaz devam olması da enteresan..
    Salıncak güzelmiş.
    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ise oldum olası yolda adı çıkmış ne varsa mutlaka yeriz, gidişte denk düşmezse dönüşte, ama mutlaka. :))

      Bodrum'a gelmeyin demek dilde aslında, gerçekte o kadar çok insan turizmle geçiniyor ki, o gelenler olmadan çok zor o çarkın dönmesi.

      Salıncak keyifli, evet. :)

      Sil
  5. aklım salıncakta kaldı , şahane görünüyor :)
    iyi tatiller canım. eylül'de bodrum eminim çok güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bugün salıncağa bir turist hatun çıktı, yanındaki erkek de onlarca kez poz poz fotoğrafını çekti, sanırsın bir fotoğraf stüdyosundayız.
      Öyle bakmak ayıp belki ama, ortalık yerde olunca başka türlüsü pek zor. ;)

      Sil
  6. "Yola revan olmak" terimine bayılıyorum, bir defa daha kullanmıştın!
    Deniz salıncağı o saatlerde çok güzel olabilir, umarım sadece süstür de sen keyfini sürebilirsin yalnız başına ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum ve ne kadar dikkatli bir okursun C.ciğim, tebrikler. :)

      Salıncağı bugünlük izleyerek eğlendim. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!