1 Eylül 2021 Çarşamba

1 Eylül Çarşamba

Merhaba Eylül, hoş geldin!

* Dün akşamüstü kızım işini paydos etti, bavullarımızı kapattık, işten dönen oğlumla kapıda vedalaştık ve yola çıktık. Günün en heyecan verici zamanı, uzun yola çıkmak.

** Hedefimiz, kızımın babaanne ve dedesinin İznik gölü kenarındaki evleri. Çocukların en küçüklüklerinden beri her fırsatta gittiğimiz güzel belde. Burası aynı zamanda benim çocukluk kasabalarımdan Yenişehir'in komşusu olduğundan, kardeşim ve benim de çocukken sık sık geldiğimiz ve kalbimizde ayrı bir yeri olan yer. Tam iki saatte ulaşıyoruz, çünkü otoyoldan geldik.

Akşam yemeğini göl kenarındaki lokantada yemek üzere yer ayırtmışlar büyükler. Sohbet muhabbet derken, voleybol maçının başına geçemiyoruz. Neyse ki, kardeşim mesajlar göndererek canlı yayın yapıyor. Yaşasın yedide yedi!

*** Yemek sonrası göl kenarında yürüyoruz eski görümcem ve iş arkadaşım B. ile. Onun çocukları lise çağında, çocuklar iş güç derken laf çok.

Gece uykusu, sakin, serin. Sabah kuş cıvıltıları eşliğinde yazıyorum bu satırları. Bakalım yayınlamayı başaracak mıyım?

Dip Not:
Osmangazi köprüsünden günbatımına bakış

1. Ben bozcaada'ya gidiyorsun diye düşünmüştüm, tutturamamışım bu sefer :) İznik de çok güzel bir alternatif olmuş, seversiniz bilirim :) iyi dinlenmeler şekercim.

1. İsterdik ama iki senedir olamadı Bozcaada. Burada kısa bir ziyaret ve sonra ver elini Bodrum.
      Teşekkürler canikom. :)

2. Ben de Bodrum demiştim ama, yazı bir kaç satır sonra hoop, nasıl ama ters köşem dedi:) Fotoğraf müthiş. İyi eğlenceler Sevgili Okul Arkadaşım:)

1. Eh, nihayetinde Bodrum'a kadar gidecek yolumuz Sevgili Okul Arkadaşım, ters köşe gibi değil de dirsek gibi oldu sayılır. Teşekkürler. :)