13 Haziran 2021 Pazar

13 Haziran Pazar

Güneşli bir pazar gününde, kaç günlük dışarıda olmak keyfinden sonra, yine evdeyiz.

* Günün en büyük eğlencesi televizyon oldu. Oğlumun akıllı hale getirdiği televizyonun daha neler yapabileceğinin denemeleri, beni yeniden televizyon insanı yapacak mı, meraktayım doğrusu. 
O yöne doğru bir sürükleniş var, sanki.

**  Sevgili Okul Arkadaşım'ın haber verdiği, Beethoven'in dokuz senfonisini bilgisayar ekranından değil de televizyondan izlemek ve dinlemek, gerçekten cazip geldi, mesela. 
Bugün 1. Senfoniyi dinledim, her gün bir tane dinleyeyim diyorum.

*** Bugün twitterda takip ettiğim doktorlar genel olarak pazar günü keyfi, sakinliği halindeydiler, çok şükür. Onca yorgunluktan sonra bu gevşeme halini kesinlikle alkışlarla hak ettiler. Yemek paylaşan, keyifli notlar yazan, aşılar geldi siz neredesiniz diyen...
Dr. Güner Sönmez "Ne kadar İstanbullusun?" başlığına art arda sorular eklemiş. Kendimle gurur duydum, hepsi bi tamam cevaplarını buldu, dahası da vardır.



Dip Not:
Dünden çiçekler,
Üst sıra,  yan yana iki ağaçtaydılar, aynı cins diye düşünüyorum, birisi ebruli, diğeri nar çiçeği rengi,
Alt soldaki adaçayı çiçeği, ilk kez görüyorum, nefis bir moru var,
Alt sağdakini çarkıfelek çiçeğine benzettim, sanırım değil, çalı boyundaydı.

5 yorum:

  1. akıllı tv şahane olmuş, güle güle kullan canım.
    ne kadar istanbullusun soruları bizim için kolay kaçmış be ekmekcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evveet, akıllı televizyon faideli bir çalışma oldu, memnunuz. Teşekkürler canım. :)

      İstanbul sınavından geçeriz biz. :))

      Sil
  2. Son çiçek kapari çiçeği sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha dikkatli bakınca farklı geldi, bilemedim...

      Sil
    2. İşte, bilemedim ben de Leylakcığım. :)

      Bir bilene denk düşeriz umarım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!